کدخبر : 12739 تاریخ انتشار :
A

بلژیک 2 - مونته‌نگرو 0؛ سنگ تمام کوین دیبروینه در روز خاص

بلژیک 2 - مونته‌نگرو 0؛ سنگ تمام کوین دیبروینه در روز خاص

کوین دیبروینه در روزی ویژه با پیراهن بلژیک خوش درخشید.

به گزارش ورزش 360، تیم ملی بلژیک در اولین بازی دوستانه از دو دیدارش در راه آماده‌سازی برای یورو ۲۰۲۴ در بروکسل به مصاف مونته‌نگرو رفت و توانست با گل‌های کوین دی‌بروینه و لئاندرو تروسارد، به پیروزی برسد.

بازی را شاگردان دومنیکو تدسکو بهتر آغاز کردند و پس از چند موقعیت نصفه و نیمه، در دقیقه ۱۷ اولین فرصت جدی را خلق کردند. جایی که شوت زیبای کاراسکو با سیو دروازه‌بان حریف دفع شد.

در ادامه بازی در میانه دنبال شد و پس از چند جدال فیزیکی در این قسمت از زمین، بلژیک دوباره مالکیت را به دست آورد و دومین موقعیت جدی‌اش را هم خلق کرد. این بار در دقیقه ۳۵ و باز هم توسط شوتی از کاراسکو اما این ضربه هم به سرنوشت شوت اول دچار شد.

پس از چند فرصت، در دقیقه ۴۴ بلژیک به گل اول رسید. کوین دی‌بروینه که صدمین بازی‌اش را برای تیم ملی انجام داد، روی اشتباه سنگربان حریف صاحب توپ شد و با ضربه‌ای از راه دور، دروازه خالی را باز کرد و تیمش را برنده به رختکن فرستاد.

در نیمه دوم بازی پایاپای آغاز شد و بالاخره در دقیقه ۵۶ بلژیک موفق به خلق موقعیت شد اما ضربه زیبای دی کویپر را دروازه‌بان سیو کرد.

چند دقیقه بعد مونته‌نگرو هم توانست دروازه میزبان را تهدید کند. با این حال شوت محکم اوسماییچ را کاستیلز به زیبایی نصیب خود کرد.

در ادامه دیدار با توجه به تعویض‌های پرتعداد دو تیم، بازی از سرعت افتاد و دو تیم نتوانستند موقعیتی خلق کنند. در دقیقه ۸۸ میلوس بیرنوویچ، ستاره مونته‌نگرو با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

در دقیقه ۳+۹۰ روی خطای باکیچ بر روی دوکو، داور نقطه پنالتی را نشان داد و تروسارد توانست از این طریق بازی را ۲-۰ کند. 

شاگردان تدسکو پس از این پیروزی مهم، روز شنبه هم در دیدار دوستانه دیگری به مصاف لوکزامبورگ خواهند رفت.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار