کدخبر : 12642 تاریخ انتشار :
A

پرتغال 4 - فنلاند 2: تاختن بدون رونالدو

پرتغال 4 - فنلاند 2: تاختن بدون رونالدو

پرتغال در دیداری جذاب و دوستانه با نتیجه 4-2 فنلاند را شکست داد.

به گزارش ورزش 360، تیم ملی فوتبال پرتغال در چارچوب دیداری دوستانه امشب از فنلاند میزبانی کرد و با نتیجه پرگل 4-2 مقابل حریفش برنده شد.

پرتغال در میان استقبال خوب تماشاگرانش از این بازی با روحیه بهتر کار را شروع کرد و نسبت به حریفش تیم بهتری بود. فشارها روی دروازه فنلاند در دقیقه 17 به گل اول پرتغال تبدیل شد.

روی تمرکز نفوذ از سمت راست خط دفاعی فنلاند، روبن دیاس موفق شد روی ارسال کرنر ویتینیا با صرفه سر دروازه را باز کند و نام خود را به عنوان اولین گلزن این بازیکن ثبت کند.

این گل به میزبان کمک کرد تا بازی را به دنبال گل‌های بیشتر با حملات منظم ادامه دهد اما بازی متعادل‌تر از دقایق اول دنبال شد تا اینکه در دقایق پایانی نیمه اول یک صحنه مشکوک زمینه‌ساز دومین گل پرتغال شد.

پس از تشخیص VAR روی صحنه مشکوک داخل محوطه جریمه فنلاند، دیگو ژوتا پشت ضربه پنالتی ایستاد که آن را برخلاف شیرجه دروازه‌بان در دقیقه 45+4 به گل تبدیل کرد.

روبرتو مارتینز که سعی داشت تمام بازیکنانش را در این بازی محک بزند، در شروع نیمه دوم گونچالو راموس، برونو فرناندز، گونچالو ایناسیو، دیوگو دالوت و پدرو نتو را وارد زمین کرد.

این تغییرات بیشتر به قدرت تهاجمی پرتغال اضافه کرد و موجب شد که آن‌ها خیلی زود در ابتدای نیمه دوم هم به گل برسند. این بار نوبت گلزنی فرناندز تازه وارد بود.

در دقیقه 55، برونو فرناندز که خودش نقشه حمله روی دروازه فنلاند را ترتیب داده بود روی پاس به عقب فرانسیسکو کونسیسائو سرضرب توپ را با ضربه قوس دار پای راست به گل تبدیل کرد.

فنلاند پس از گل سوم دست به تغییرات در ترکیبش زد که تیمو پوکی تازه وارد در دقیقه 72 پس از نفوذ بین مدافعان پرتغال موفق شد توپ را در موقعیت تک به تک با ضربه چیپ به گل تبدیل کند و یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

فنلاند پس از این گل میل به تغییر نتیجه بازی به سود خودش را بیشتر نشان می‌داد و پوکی خیلی زود گل دوم را زد. او در دقیقه 77 با جایگیری خوب بین مدافعان پرتغال یک بار دیگر توپ را به دست آورد و در موقعیت تک به تک موفق به گلزنی شد.

پرتغال با وجود دریافت این دو گل از بازی تهاجمی دست برنداشت و راه‌های گلزنی را مرور می‌کرد تا اینکه نوبت گل دوم برونو فرناندز رسید. هافبک پرتغالی در دقیقه 84 یک بار دیگر روی پاس کونسیسائو در محوطه جریمه موقعیت خوبی داشت و با ضربه زمینی پای راست دبل کرد.

در دقایق باقی مانده نیمه دوم فنلاند نتوانست خطری جدی روی دروازه پرتغال ایجاد کند تا در نهایت میزبان این بازی را با برد پشت سر بگذارد.

پرتغال در این بازی بدون حضور کریستیانو رونالدو به میدان رفت. این فوق ستاره در لیست بازیکنان این بازی حضور نداشت اما شاگردان روبرتو مارتینز بدون حضور او به نتیجه خوبی دست پیدا کردند.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار