کدخبر : 12592 تاریخ انتشار :
A

تلاش ناصرالخلیفی برای پرداخت نکردن پاداش امباپه

تلاش ناصرالخلیفی برای پرداخت نکردن پاداش امباپه

چالش مبلغ پاداش کیلیان امباپه از باشگاه پاریسی با وجود خروج ستاره فرانسوی همچنان باقی است.

به گزارش ورزش ۳۶۰، کیلیان امباپه به رئال‌مادرید پیوست اما خروجش از پاری‌سن‌ژرمن همچنان در پاریس بحث‌برانگیز است. قهرمان لیگ یک حقوق دو ماه گذشته را به این مهاجم فرانسوی پرداخت نکرده و همچنین پاداش وفاداری نیز به او داده نشده است. این بازیکن ۲۵ ساله دوشنبه شب به عنوان بازیکن رئال‌مادرید معرفی شد و نشریه اکیپ خبر می‌دهد که پاری‌سن‌ژرمن همچنان مشتاق مذاکره با او است. آنها حدود ۸۰ میلیون یورو پاداش وفاداری به او بدهکارند و حقوق آوریل و مِی را به او پرداخت نکرده‌اند، یعنی در حدود ۹۲ میلیون یورو به امباپه بدهکار هستند.

دلیلش هم این است که ناصر الخلیفی از امباپه می‌خواهد به صورت کتبی اعلام کند که از پاداش وفاداری چشم می‌پوشد. امباپه قول داده بود که مجانی نخواهد رفت و اخباری که از فرانسه به گوش می‌رسد حاکی از آن است که الخلیفی امیدوار است درصدی از قرارداد امباپه در سانتیاگو برنابئو را دریافت کند. امباپه ممکن است در نهایت مجبور شود پاری‌سن‌ژرمن را برای طلبی که دارد به دادگاه بکشاند، مگر اینکه پاریسی‌ها تسلیم شوند و دست بردارند.

پاری‌سن‌ژرمن همچنان در حال مذاکره است و به عشقی که امباپه به باشگاه کشورش دارد امید بسته است. باید صبر کرد و دید که آیا این عشق برای امباپه کافی‌ست تا از چنین مبلغ هنگفتی صرف‌نظر کند یا خیر.

 

منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار