کدخبر : 12520 تاریخ انتشار :
A

هم‌دستی چند مدیر لیگ برتری بر ضد مهدی تاج

هم‌دستی چند مدیر لیگ برتری بر ضد مهدی تاج

اقدامات و تصمیمات مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در ماه‌های اخیر صدای بسیاری از مدیران لیگ برتری را درآورده است.

به گزارش ورزش۳۶۰، با بروز برخی اتفاقات حاشیه‌ای در دیدار تیم‌های پرسپولیس و مس رفسنجان تعدادی از مدیران باشگاه‌ها تصمیم گرفتند با یک صدایی و اتحاد خودشان مقابل برخی مسائل قرار بگیرند.

اخبار پشت پرده و در گوشی از اتاق مدیریت برخی باشگاه‌ها حکایت از آن دارد که پس از اتفاقات مربوط به داوری در دیدار تیم‌های پرسپولیس و مس رفسنجان و بروز برخی مسائلی از این دست در طول ماه‌های گذشته تعدادی از مدیران سرشناس باشگاهی فوتبال در لیگ برتر تصمیم جنجالی گرفته‌اند.

گفته می‌شود با مشخص شدن برخی موارد در رابطه با اتفاقات باشگاه مس رفسنجان، خداداد افشاریان (رئیس کمیته داوران) و برخی مسئولان سازمان لیگ، تعدادی از مدیران باشگاهی تصمیم دارند طی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال به مهدی تاج بگویند که هر طور شده باید برای فصل آینده لیگ برتر از کمک داور ویدیویی و سیستم VAR استفاده شود. آنها معتقدند حالا که در بحث استفاده از VAR زورشان به مهدی تاج نمی رسد تا او را مجاب کنند از این تجهیزات استفاده شود برای جلوگیری از بیشتر ضایع شدن حق تیم های شان باید چنین اقدامی را صورت بدهند.

 

منبع افکارنیوز
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار