کدخبر : 12498 تاریخ انتشار :
A

ستاره تیم‌ملی آلمان: قهرمان یورو می‌شویم

ستاره تیم‌ملی آلمان: قهرمان یورو می‌شویم

تیم‌ملی آلمان یکی از شانس‌های قهرمانی در یورو ۲۰۲۴ است. لروی سانه ستاره این تیم در جدیدترین مصاحبه خود صحبت‌های جالبی مطرح کرده است.

به گزارش ورزش 360، لروی سانه که یکی از بازیکنان مورد علاقه یولیان ناگلزمان است و انتظار می‌رود نقش زیادی در ترکیب آلمان برای یورو ۲۰۲۴ داشته باشد، در گفت‌وگو با کیکر از شرایط خود و تیمش گفت.

او در بایرن مونیخ فصل نه‌چندان خوبی را پشت سر گذاشت و این باشگاه برای اولین بار در ۱۲ سال گذشته نتوانست هیچ جامی کسب کند. حالا وینگر آلمانی امیدوار است با درخشش در یورو اولین جام سال ۲۰۲۴ را به‌دست بیاورد.

او که در فصل ۲۴-۲۰۲۳ با چند مصدومیت غیرمنتظره مواجه شد، درباره وضعیت آمادگی‌اش گفت:«وضعیتم خوب به نظر می‌رسد. یولیان می‌داند که در چه جایگاهی هستم. ما یک برنامه روشن داریم که می‌خواهیم اجرا کنیم. من بسیار خوش‌بین هستم و مطمئنم برنامه‌هایمان کار خواهد کرد. اگر من در تیم و در بهترین شرایطم بازی کنم، مربی به خوبی می‌داند که چه کارهای بزرگی انجام می‌دهم.»

او در ادامه درباره وضعیت تیم ملی گفت:«ما یک ترکیب بسیار عالی داریم. جو تیم خوب است و همه می‌دانیم که فقط قهرمانی می‌خواهیم. ما به همان انرژی نیاز داریم که در دو بازی دوستانه قبلی از خود نشان دادیم. سپس همه چیز در مسیر خود قرار خواهد گرفت. شانس زیادی برای قهرمانی در یورو داریم و اگر همه چیز خوب پیش برود قهرمان می‌شویم.»

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار