کدخبر : 12472 تاریخ انتشار :
A

سوال نژادپرستانه‌ای که سرمربی تیم‌ملی آلمان را دیوانه کرد!

سوال نژادپرستانه‌ای که سرمربی تیم‌ملی آلمان را دیوانه کرد!

پیش از بازی آلملن و اوکراین یک سوال عجیب از یولیان ناگلزمان در نشست خبری باعث واکنش تند او شد.

به گزارش ورزش 360، تیم ملی فوتبال آلمان که برای مسابقات یورو آماده می‌شود در بازی دوستانه میزبانی اوکراین خواهد بود.

فینال چمپیونزلیگ، سوژه داغ این هفته جهان فوتبال بود. از ناگلزمان سوال شد که این بازی را چطور دنبال کرد و او پاسخ داد: "فکر می‌کنم دیروز اولین بار در دوران مربیگری‌ام بود که دیدم یک تیم کامل یک بازی را تماشا می‌کنند. یک ساعت قبل از شروع بازی دور هم نشستیم. اینطور تیم به خوبی کنار هم جمع شد."

کاپیتان‌های آلمان در یورو؟

کاپیتان‌‌ها در یورو به ترتیب ایلکای گوندوگان، یوشوا کیمیش و توماس مولر هستند. ما همین‌طور ادامه خواهیم داد.

مانوئل نویر؟

مانوئل نویر فردا بازی خواهد کرد، او تاثیر خوبی بر جای گذاشته است. البته یک بیماری گوارشی طاقت‌فرسا داشت، اما حالا چند روزی است که بهتر شده است. من همه چیز را در مورد ترکیب فاش نمی‌کنم. ما بازی‌های زیادی با هم نداشتیم و هنوز به کمی ریتم نیاز داریم.

یک نظرسنجی توسط ARD انجام شد که نشان داد 21 درصد از آلمانی‌ها خواهان حضور بازیکنان سفیدپوست بیشتری در تیم ملی هستند؟

یوشوا کیمیش دیروز با اظهار نظر هوشمندانه به خوبی پاسخ داد. فکر می‌کنم این سوال دیوانه کننده است. شوکه شده‌ام که تلویزیون عمومی چنین سوالاتی می‌پرسد. من هم فکر می‌کنم نژادپرستانه است. در اروپا افرادی هستند که به دلیل جنگ یا عوامل اقتصادی مجبور به فرار از کشورشان هستند. ما در آلمان در این زمینه بسیار خوب عمل می‌کنیم. وقتی چنین سوالاتی می‌پرسید، این واقعیت را نادیده می‌گیرید. یک تیم فوتبال می‌تواند یک الگوی متحد باشد. همه ما به تعطیلات می‌رویم تا با فرهنگ‌های دیگر آشنا شویم. و بعد از اینکه فرهنگ‌های دیگر وارد اینجا می‌شوند، ما از آن شکایت می‌کنیم؟ من چنین چیزی را عجیب و غریب می‌دانم. ما برای تمام کشور آلمان در مسابقات شرکت می‌کنیم و امیدوارم که دیگر چنین نظرسنجی‌هایی را نخوانم.

وضعیت آمادگی نویر؟

هنگام ارزیابی عملکرد، همیشه باید در نظر داشته باشید که آیا کسی مصدومیت طولانی مدت داشته است یا خیر. در نهایت به او اعتماد زیادی دارم چون او همچنان دروازه‌بان بسیار خوبی است. مطمئنم که او یک رقابت عالی در اروپا خواهد داشت. او واقعا مشتاقانه منتظر آن است.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار