کدخبر : 12258 تاریخ انتشار :
A

کارلو آنچلوتی: جدایی کروس روی تاکتیک‌های تیم اثر می‌گذارد

کارلو آنچلوتی: جدایی کروس روی تاکتیک‌های تیم اثر می‌گذارد

سرمربی رئال مادرید معتقد است که جدایی تونی کروس سبک بازی تیمش را تغییر خواهد داد..

به گزارش ورزش 360؛ رئال‌مادرید روز شنبه برای کسب عنوان پانزدهم در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بروسیا دورتموند در ورزشگاه ومبلی خواهد رفت. کارلو آنچلوتی که لوس بلانکوس را در سال ۲۰۲۲ به پیروزی برابر لیورپول رسانده بود به دنبال کسب قهرمانی دوم در دومین دوره سرمربیگری خود در این باشگاه است.

آنچلوتی قبل از فینال در مصاحبه‌ای با ال‌چیرینگیتو در مورد بسیاری از موضوعات صحبت کرد و یکی از موضوعات مورد بحث، بازنشستگی تونی کروس بود و مربی ایتالیایی اعتراف کرد که تاکتیک‌های او به طور قابل توجهی تحت تاثیر جدایی ستاره ۳۴ ساله تیمش قرار خواهد گرفت.

کارلتو گفت: «باید صبر کرد و دید که چه می‌شود، کسی نمی‌داند. می‌خواست در اوج کنار بکشد. من هم دوست دارم کارم را در سطح بالایی تمام کنم. تمام کن، لیوانت را بالا بیاور و خداحافظی کن. انجام این کار بسیار دشوار است. او به این موضوع فکر نمی‌کرد، فکر می‌کرد زمان مناسبی است. من برای او احترام زیادی قائل هستم اگرچه رفتن او می‌تواند کمی روی ما تأثیر بگذارد. ما یک بازیکن مهم را از دست می‌دهیم که باید جایگزین شود. نمی‌گویم با همان مشخصات تکنیکی زیرا غیرممکن است، اما با شخص دیگری. تلاش می‌کنیم او را با شوآمنی، کاماوینگا، والورده جایگزین کنیم... باید فوتبال را به سبک دیگری بازی کنیم، اما موفقیت تغییر نخواهد کرد.»

گمانه‌زنی‌های زیادی مطرح شده مبنی بر اینکه لوکا مودریچ نیز شاید در تابستان رئال‌مادرید را ترک کند و آنچلوتی درباره وضعیت این ستاره نیز صحبت کرد: «او حق دارد آنچه را که می‌خواهد انتخاب کند. لوکا فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر می‌گذارد. زمان بازی او کمتر شد و درک این موضوع برایش سخت بود. امسال درباره این موضوع صحبت نکردیم، زمانی که کاسمیرو هنوز اینجا بود در موردش صحبت می‌کردیم. بعد از فینال در پاریس با هر سه (کروس، مودریچ و کاسمیرو) صحبت کردم. گفتم: ببینید، باید کمی از کانون توجهات دور شوید. به جوانان گفتم که باید صبور باشند چراکه بازیکنان باتجربه مدام کمک می‌کنند.»

 

منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار