کدخبر : 12233 تاریخ انتشار :
A

فن نیستلروی به لیگ برتر انگلیس برمی گردد

فن نیستلروی به لیگ برتر انگلیس برمی گردد

رود فن نیستلروی مربی فصل گذشته آیندهوون، احتمالا با مربیگری لسترسیتی به لیگ برتر برکی گردد.

به گزارش ورزش ۳۶۰، رود فن نیستلروی، اسطوره منچستریونایتد، در حال مذاکره برای جانشینی انزو مارسکا در لسترسیتی است.

فن نیستلروی که به واسطه روزهای درخشان در منچستریونایتد به عنوان یک بازیکن شناخته شده بود، در دوران مربیگری هم به افتخاراتی دست پیدا کرده است. او در فصل 23-2022 آیندهوون را هدایت کرد و آن‌ها را به قهرمانی در جام حذفی و یوهان کرایف شیلد رساند. با این حال، او درست قبل از پایان فصل از سمتش استعفا داد و تیمش به نایب قهرمانی لیگ اردیویسه رسید.

به گزارش آر‌اِم‌سی اسپورت، لسترسیتی با نیستلروی در تماس است تا هدایت این تیم را برعهده بگیرد چون مارسکا قرار است به غرب لندن برود و با یک قرارداد پنج ساله به چلسی بپیوندد. پس از یک فصل درخشان در چمپیونشیپ، لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت و نیستلروی این فرصت را پیدا خواهد کرد تا در لیگ برتر به عنوان مربی فعالیت کند.

فن نیستلروی در آیندهوون همچنین مدیریت تیم‌های دیگر و زیر 19 ساله‌های باشگاه را بر عهده داشت و توانایی خود در پرورش استعدادهای جوان را نشان داد. علاوه بر این، او در دو نوبت به عنوان کمک مربی در تیم ملی هلند فعالیت کرده و روزمه مربیگری قابل قبولی دارد.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار