کدخبر : 12221 تاریخ انتشار :
A

بهترین باشگاه جهان از دیدگاه رودریگو

بهترین باشگاه جهان از دیدگاه رودریگو

رودریگو ستاره تیم فوتبال رئال مادرید در یک مصاحبه تیمی غیر از رئال را بهترین تیم جهان دانست.

به گزارش ورزش ۳۶۰، رودریگو در مصاحبه با مجله GQ در مورد مسائل مختلفی از جمله فینال لیگ قهرمانان اروپا، خداحافظی تونی کروس، زین الدین زیدان و مسائل دیگر صحبت کرده است. رودریگو شانس هر دو تیم رئال مادرید و دورتموند در فینال را برابر دانسته ولی ابراز امیدواری کرده که لوس بلانکوس پانزدهمین عنوان قهرمانی خود در این مسابقات را بدست آورد.

اشتیاق به پیروزی در لیگ قهرمانان

    میل من برای فتح لیگ قهرمانان از ده، هزار است. می‌گویند رئال مادرید هرگز فینال را نمی‌بازد و امیدوارم این بار هم همینطور باشد. من همیشه شاهد پیروزی رئال مادرید در تمام فینال‌ها بوده‌ام و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. همیشه می‌گویم که احتمال پیروزی در فینال 50-50 است. البته به دلیل اینکه ما رئال مادرید هستیم، همیشه ما را به عنوان مدعی قهرمانی می‌دانند، اما به نظر من باز هم شانس پیروزی دو تیم برابر است.

بازی مقابل منچسترسیتی

    صادقانه بگویم، می‌دانستیم منچسترسیتی بهتر از ما بود. به نظر من آنها بهترین تیم جهان هستند و بهترین فوتبال را بازی می‌کنند.

هم‌تیمی‌های باتجربه

    هم‌تیمی‌های باتجربه‌مان مثل مودریچ و کارواخال دیوانه‌وار هستند. ناچو، مودریچ، کارواخال، سال‌هاست که در این تیم بازی می‌کنند و هنوز هم مثل روز اول تشنۀ پیروزی هستند. ما این حس را داریم که آنها به ما آرامش می‌دهند. خب، ما این حس را داریم و آنها هم به ما می‌گویند. فکر می‌کنم آنها ما را آماده می‌کنند، اما در عین حال ما هم بخشی از آن افسانه هستیم. رئال مادرید باشگاهی افسانه‌ای است، با تمام افتخاراتی که کسب کرده، و فکر می‌کنم زمان ما برای تبدیل شدن به ستاره‌های اصلی فرا رسیده است.

جو رختکن

    ما خیلی با هم صمیمی هستیم. ترکیبی خوب از بازیکنان باتجربه و جوان داریم. و ما جوان‌ترها چیزهای زیادی از کسانی که سال‌هاست در این تیم هستند و می‌خواهند به پیروزی‌های خود ادامه دهند، یاد می‌گیریم. از ابتدای فصل مشخص بود که ما تیمی بسیار متحد هستیم و برای رسیدن به یک هدف واحد تلاش می‌کنیم. هیچ غروری در کار نیست، هیچ‌کدام از این چیزها.

بازنشستگی کروس

    همه ما در رختکن خیلی غمگین هستیم. غمگینیم چون او از فوتبال می‌رود و دیگر او را در حال بازی نخواهیم دید. خبر ناراحت‌کننده‌ای است، اما از طرفی هم به خاطر همه چیزهایی که با او لذت برده‌ایم، خوشحالیم. من حتی بیشتر خوشحالم، چون با او بازی کرده‌ام و با هم یک لیگ قهرمانان را فتح کرده‌ایم.

کارلو آنچلوتی

    او کسی است که این چیزها را مدیریت می‌کند. او کسی است که می‌داند چگونه رختکن را اداره کند و اتفاقات داخل زمین را مدیریت کند. او در این کار بی‌نظیر است. فکر می‌کنم او بهترین چیزها را در من کشف کرده است. او همیشه سعی می‌کند به من کمک کند، با من صحبت می‌کند، به من می‌گوید که چه چیزی را باید بهبود بخشم و این خیلی به من کمک می‌کند. فکر می‌کنم از زمانی که او آمده، من به بازیکن دیگری تبدیل شده‌ام.

زیدان

    وقتی برای اولین بار وارد رختکن شدم، فکر می‌کردم فقط بازیکنان را می‌بینم، اما نه. اولین کسی که دیدم زیدان بود و خیلی ترسیدم. یادم می‌آید که وقتی با او سلام و احوالپرسی می‌کردم کمی می‌لرزیدم.

خانواده

    پدرم خیلی به من کمک کرده است. چون می‌دانیم که امروزه نمی‌توان به خیلی از افراد بیرون از باشگاه اعتماد کرد، به همین دلیل داشتن پدرم در کنار من برای مدیریت کارهای مربوط به شغلم بهترین اتفاق برای من بود. او از زمانی که من شروع کردم این کار را انجام می‌داد، اما از آنجایی که خودش هم فوتبال بازی می‌کرد، همیشه نمی‌توانست در کنار من باشد. وقتی بزرگ شدم و فوتبال را به طور جدی شروع کردم، فهمید که باید بیشتر در کنارم باشد و در همه چیز همراه من باشد. و به همین دلیل فوتبال را کنار گذاشت.

 

منبع طرفداری
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار