کدخبر : 11984 تاریخ انتشار :
A

کیلیان امباپه در ویلای گرت بیل

کیلیان امباپه در ویلای گرت بیل

امباپه در منطقه لافینکا مادرید جایی که چندین بازیکن مادریدی در حال حاضر ساکن هستند، زندگی خواهد کرد.

به گزارش ورزش ۳۶۰، به طور رسمی هنوز مشخص نشده که کیلیان امباپه فصل آینده کجا بازی خواهد کرد. دو روز پس از انجام آخرین بازی خود با پاری سن ژرمن در فینال جام حذفی فرانسه که با پیروزی 2-1 مقابل لیون به پایان رسید، یک سرنخ مهم، مقصد نهایی این مهاجم را مشخص می‌کند.

طبق اطلاعات سایت اسپانیایی اوکی‌دیاریو که توسط سایت فرانسوی لو پاریزین هم تایید شده، کاپیتان تیم ملی فوتبال فرانسه اخیرا یک ویلایی در منطقه‌ای مجلل و امن در مادرید خریداری کرده است.

برخلاف آنچه در روزهای اخیر شایعه شده بود، خانه جدید امباپه در لا مورالخا (La Moraleja)، منطقه‌ای که در نزدیکی مرکز آموزشی رئال مادرید قرار دارد، نیست.

این ستاره فرانسوی چند هفته پیش ویلای گرت بیل، بازیکن ولزی، یکی از بازیکنان سابق رئال مادرید بین سال‌های 2013 تا 2022 را به قیمت چند میلیون یورو خریداری کرد.

لا فینکا، تپه کوچکی است که در شهر پوزوئلو قرار دارد و با قطار حدود 30 دقیقه از مرکز مادرید فاصله دارد. رائول، اسطوره رئال مادرید، اولین بازیکن این تیم بود که در این محله خانه خرید. به غیر از او در سال‌های گذشته کریم بنزما، کریستیانو رونالدو و همین‌طور سرخیو راموس در این محله اقامت داشتند.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار