کدخبر : 11749 تاریخ انتشار :
A

مخالفت ستاره دنیای فوتبال با برگزاری جشن مجلل

مخالفت ستاره دنیای فوتبال با برگزاری جشن مجلل

تونی کروس، هافبک خلاق تیم ملی آلمان و باشگاه رئال مادرید در 34 سالگی و در اوج با مستطیل سبز خداحافظی خواهد کرد. نبرد.

به گزارش ورزش 360، تونی کروس، هافبک خلاق تیم ملی آلمان و باشگاه رئال مادرید در 34 سالگی و در اوج با مستطیل سبز خداحافظی خواهد کرد. نبرد شنبه شب مقابل بتیس، آخرین حضور او در سانتیاگو برنابئو خواهد بود.

کروس با حضور در این بازی از حد نصاب 463 بازی اسطوره اسپانیایی مادریدی‌ها؛ امیلیو بوتراگوئنو عبور کرده و در صورت برد به رکورد 300 پیروزی با پیراهن رئال خواهد رسید.

نکته جالب ماجرا اما تواضع این ستاره باتجربه و تمام نشدنی است. مرد ژرمن که در طول دوران طولانی درخشش در بایرن مونیخ، رئال مادرید و تیم ملی آلمان از جلب توجه و نمایش‌های حاشیه‌ای دور بوده، اکنون و در واپسین حضور در برنابئو، با برنامه باشگاه برای برگزاری یک مراسم بزرگ و جشن خداحافظی مجلل مخالفت کرده است.

سخن از ستاره‌ایست که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان فوتبال، بهترین فوتبالیست آلمانی در تمامی دوران‌هاست. حتی اگر در این اظهار نظر کمی اغراق وجود داشته باشد، کروس دست کم یکی از چند بازیکن شاخص و تاریخ‌ساز فوتبال این کشور است. کسی در اندازه‌های بکن بائر، گرد مولر، سپ مایر و …

تونی شنبه شب در ترکیب ثابت رئال به میدان آمده و قبل از سوت پایان بازی تعویض می‌شود تا تمامی ورزشگاه ایستاده او را تشویق کرده و با ستاره جنتلمن باشگاه وداع کنند. هافبکی خلاق و در خدمت تیم، که در عوض جلوه فروشی، نمونه کامل تواضع، فروتنی و استمرار بود.

منبع ورزش‌مدیا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار