کدخبر : 11149 تاریخ انتشار :
A

رسمی؛ پدیده 23 ساله بهترین بازیکن فصل انگلیس شد

رسمی؛ پدیده 23 ساله بهترین بازیکن فصل انگلیس شد

فیل فودن بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس شد.

به گزارش ورزش 360 فیل فودن ستاره فصول اخیر منچسترسیتی و خصوصا این فصل که عملکرد درخشانی زیر نظر پپ گواردیولا داشت، برنده عنوان بهترین بازیکن فصل ۲۰۲۳/۲۴ لیگ برتر انگلیس شد. او در راه کسب این جایزه رقبایی چون ارلینگ هالند، کول پالمر، مارتین اودگارد و بوکایو ساکا را کنار زد.

 فیل فودن ۲۳ ساله امسال آماده‌ کسب ششمین قهرمانی خود در لیگ برتر انگلیس با منچسترسیتی می‌شود. سیتیزن‌ها در هفته‌ی پایانی با آرسنال رقابت تنگاتنگی برای قهرمانی دارند و باید دید قهرمانی این فصل به گواردیولا می‌رسد یا به میکل آرتتا.

 ستاره‌ی این فصل منچسترسیتی، این فصل در ۳۴ بازی خود در لیگ برتر انگلیس آمار ۱۷ گل و ۸ پاس گل را ثبت کرده که یکی از بهترین عملکردهای این فصل را رقم زده است.

 فیل فودن برای اولین بار است که جایزه بهترین بازیکن فصل را دریافت می‌کند. او در فصول گذشته ۲ بار جایزه بهترین بازیکن جوان سال را دریافت کرده بود.

فیل فودن در حالی این عنوان را ازآن خود کرد که ارلینگ هالند، هم‌تیمی او نیز جزو کاندیداهای کسب این عنوان بود اما در نهایت ستاره انگلیسی سیتیزن‌ها برنده این جایزه شد. کول پالمر و ویلیام سالیبا نیز از گزینه‌های اصلی کسب این جایزه بودند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار