کدخبر : 11146 تاریخ انتشار :
A

عکس | کولاک یورگن کلوپ در اینستاگرام

عکس | کولاک یورگن کلوپ در اینستاگرام

یورگن کلوپ به صورت رسمی وارد فضای اینستاگرام شد.

به گزارش ورزش 360 اینستاگرام پلتفرمی است که علی رغم همه گیر بودنش، همچنان برخی از چهره‌های خاص جهان فوتبال به آن ورود نکردند که اکنون یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول و سابق دورتموند که قرار است از جمع انفیلدی‌ها به زودی خداحافظی کند، صفحه‌ای در این اپلیکیشن ساخته است. 

سرمربی تیم لیورپول در یک ساعت اولیه نزدیک به ۱۸۰۰۰ فالوور پیدا کرد و شروعی خاص در این پلتفرم داشت. قطعاً با توجه به محبوبیت بالای آقای معمولی در جهان فوتبال، این تعداد در ساعت‌های پیشرو بیشتر شود. جالب است که او در قسمت بیو شخصی خودش که اغلب کاربران آن را به معرفی و توضیح دستاوردها و حرفه خود اختصاص می‌دهند، از جمله The Normal One (یک معمولی) استفاده کرده که لقب او در دوران حضورش در لیگ جزیره بوده است.

photo_2024-05-18_14-01-09

 او قبل‌تر در یکی از مصاحبه‌های اختصاصی خودش با باشگاه لیورپول اعلام کرده بود که در این برنامه صفحه‌ای کاملاً شخصی دارد و کسی از وجود آن خبر ندارد و صرفاً برای دیدن تاریخ تولد دوستانش به آن سر می‌زند اما حالا مشخص است که می‌خواهد در اوقات فراغتش پس از جدایی از لیورپول در این برنامه فعالیت بیشتری داشته باشد. 

او فردا در دیدار تیمش مقابل ولورهمپتون پس از ۸ سال همراهی لیورپولی‌ها قصد دارد از این تیم خداحافظی کند و برای مدتی به منظور استراحت کردن از حرفه سرمربیگری  دور باشد.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار