کدخبر : 10863 تاریخ انتشار :
A

حرف‌های جالب لیونل مسی درباره‌ی کریستیانو رونالدو

حرف‌های جالب لیونل مسی درباره‌ی کریستیانو رونالدو

لیونل مسی در مستند خودش عنوان کرد که خود را رقیب کریستیانو رونالدو نمی‌داند و پیش از این نیز گفته بود که رقابت این دو فوق‌ستاره دنیای فوتبال ساخت رسانه‌هاست.

به گزارش ورزش 360، مستند «جام‌جهانی مسی: ظهور یک اسطوره» که بخش اولش در تاریخ ۲۱ فوریه ۲۰۲۴ منتشر شد، سفر تماشایی لیونل مسی و تجربه ۵ جام‌جهانی و رسیدن به پرافتخارترین جام فوتبال در سال ۲۰۲۲ را روایت می‌کند. مسی در این مستند از برخی از تجربیات شخصی در تیم ملی کشورش و چالش‌هایی که با آنها روبرو بود حرف می‌زند اما بخشی که این روزها برجسته شده صحبت اسطوره آرژانتینی در مورد رقابتش با کریستیانو رونالدو است.

مسی می‌گوید: «من رونالدو یا هیچ بازیکن دیگری را رقیب خود نمی‌بینم. من همه را همکار می‌دانم زیرا هدف همه ما یکسان است و همه به دنبال پیروزی هستیم. من در مورد خودم صحبت نمی‌کنم. اینکه من بهترین باشم یا نه به مردم بستگی دارد. پدربزرگم یک بار به من گفت: مردها نباید در مورد خودشان صحبت کنند، و من هم وقتی بزرگ می‌شدم این کار را نکردم.»

مسی در سال ۲۰۱۵ نیز به شورت‌لیست گفته بود: «رقابتی نیست. این چیزها را رسانه‌ها ساخته‌اند. هردوی ما می‌خواهیم بهترین عملکردها را برای باشگاه‌هایمان داشته باشیم. مسی در مقابل رونالدو نیست، هیچوقت نبود.»

مسی و رونالدو به مدت دو دهه دنیای فوتبال را تسخیر کرده بودند و رقابت این دو نفر باعث جذابیت هرچه بیشتر فوتبال شد. سالهاست که هواداران جهان بر سر اینکه کدام‌یک بازیکن بهتری است با هم بحث می‌کنند و این بحث هیچوقت به نتیجه نرسید.

منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار