کدخبر : 1061 تاریخ انتشار :
A

عکس | اقدام جالب باشگاه منچستر برای هوادار خردسال

عکس | اقدام جالب باشگاه منچستر برای هوادار خردسال

شاید یکی از بهترین و احتمالا آخرین خرید بزرگ منچستر یونایتد در دو دهه‌ی اخیر وین رونی باشد!

به گزارش ورزش 360، منچستر یونایتد این روزها حال و روز خوبی ندارد. با این حال برخی بازخوانی‌های تاریخی این باشگاه به ویژه در دوران سر الکس فرگوسن نکات جالب توجهی در دل خود دارد.

شاید بتوان یکی از بهترین خریدهای تاریخ منچستر یونایتد را زمانی دانست که آنها وین رونی را در سال ۲۰۰۴ از اورتون به خدمت گرفتند. استعداد جوانی که طی سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۴ در اورتون سروصدای زیادی کرده بود و نهایتا در یک انتقال بزرگ به منچستر یونایتد پیوست. رونی تا سال ۲۰۱۷ و برای ۱۳ سال با منچستر به ۵ قهرمانی لیگ، یک قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی جام باشگاه‌های جهان رسید. افتخاراتی که در ده سال بعدی برای این تیم به یک آرزوی بزرگ تبدیل شد.

رونی شاید آخرین بازیکنی باشد که سر الکس فرگوسن به منچستر هدیه کرد و بعد با بازنشستگی‌اش در سال ۲۰۱۳ شاهد افول روز به روز شیاطین سرخ بود.

یکی از اتفاقات جالب در زمان به خدمت گرفتن وین رونی در منچستر تقدیر آنها از هوادار خرسالی بود که با نوشته‌ی «رونی را بخرید» به ورزشگاه می‌آمد. اگرچه عملکرد فوق‌العاده رونی به عنوان یک بازیکن جوان موجب شد تا سرالکس فرگوشن با دادن لقب «بهترین بازیکن جوان ۳۰ سال اخیر انگلیس» رونی را به خدمت بگیرد اما مانع از این نشد که انها در روز عقد قرارداد از این هوادار خرسال تشکر نکنند.

۳۰

۳۲

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار