کدخبر : 10314 تاریخ انتشار :
A

باز هم ومبلی؛ بازهم دورتموند و بازهم رویس

باز هم ومبلی؛ بازهم دورتموند و بازهم رویس

دورتموند پس از 11 سال به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرد.

به گزارش ورزش 360، باز هم ومبلی و باز هم دورتموند. این تیم پس از 11 سال دوباره به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرد.آنها آخرین بار در سال 2013 با یورگن کلوپ راهی فینال شدند که در آن بازی مقابل بایرن مونیخ 2 بر یک باختند و به مقام نایب قهرمانی رسیدند.

نکته جالب این است که فینال 2013 در ومبلی برگزار شد. امسال نیز مسابقه فینال در ومبلی برگزار می‌شود و نکته جالب‌تر این است که بایرن مونیخ در صورت برد مقابل رئال مادرید می‌تواند دقیقا سناریوی 11 سال پیش را تکرار کند.

این باشگاه پس از مدت‌ها دوباره فینال چمپیونزلیگ را تجربه می‌کند. آخرین تجربه دورتموند به سال ۲۰۱۳ برمی‌گردد که در یک فینال تمام آلمانی بازی کرد و حریف بایرن مونیخ بود.

دورتموند در آن بازی به میزبانی ورزشگاه ومبلی با نتیجه 2-1 مقابل بایرن شکست خورد و به جام نرسید. از فینال مذکور که دورتموند بیش از 10 سال است آن را تجربه نکرده، در حال حاضر متس هوملس و مارکو رویس در ترکیب زنبورها حضور دارند.

Untitled

این تیم آلمانی باید بعد از مدت‌ها فینال لیگ قهرمانان اروپا را دوباره در ورزشگاه ومبلی تجربه کند و منتظر نتیجه بازی رئال و بایرن که هفته گذشته به تساوی 2-2 رسیده بودند، می‌ماند.

منبع فارس
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار