کدخبر : 9728 تاریخ انتشار :
A

حریف امروز استقلال بدترین تیم سال است!

حریف امروز استقلال بدترین تیم سال است!

تراکتور هنوز در سال جدید نتوانسته تیمی را شکست بدهد.

به گزارش ورزش 360، تراکتوری‌ها در جام حذفی و در ضربات پنالتی ذوب آهن را شکست دادند اما نتیجه این بازی در وقت‌های قانونی مساوی بود.آنها قبل از این بازی هم با آلومینیوم و سپاهان مساوی کرده بودند و به نساجی باختند.

حالا تراکتور با این شرایط و البته با کلی ستاره ریز و درشت باید در خانه پذیرای استقلال باشد و یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل را مقابل صدر نشین لیگ برتر برگزار کند. در آن سو استقلال در سال جدید هم توانسته به صدرنشینی خود در رقابت‌های لیگ برتر ادامه بدهد هرچند که به شدت از سوی پرسپولیس تهدید می‌شود.

طبعاً هر دو تیم برای پیروزی به میدان خواهند رفت اما تیمی در نهایت موفق می‌شود که قدر فرصت‌ها را بهتر بداند و در فاز دفاهی کمتر اشتباه کند.

سرمربی تراکتور فعلا حمید مطهری است و خبری از حضور یحیی گل محمدی در تبریز نیست.گفتنی است تراکتور در سال جدید ۳ بازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز انجام داده که در هیچ کدام پیروز نشده است.استقلال در بازی رفت موفق شد با ۲ گل پیروز شود.

 

منبع فارس
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار