کدخبر : 9668 تاریخ انتشار :
A

برادران حیدری ، بهترین های داوری لیگ

برادران حیدری ، بهترین های داوری لیگ

بیژن و پیام حیدری دو داور فعال فوتبال ایران هستند که در مجموع 27 مرتبه در لیگ برتر سوت زده‌اند، که از این 14 مرتبه قرعه قضاوت‌شان به 4 تیمی مدعی و پر هوادار لیگ برتر خورده است.

به گزارش ورزش360؛ کمیته داوران فدراسیون فوتبال در فاصله 48 ساعت مانده تا دیدارهای حساس هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر اسامی داورانی که قرار است 8 مسابقه این هفته را قضاوت کنند، اعلام کرد که تمام نگاه‌ها به دو بازی سرنوشت‌ساز هفته خواهد بود؛ یکی بازی پرسپولیس و سپاهان که در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند و دیگری مصاف تراکتور و استقلال که در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

کمیته داوران و در رأس آنها خداداد افشاریان در این فصل به‌شدت از سوی جامعه فوتبال تحت فشار بوده و به همین دلیل بهترین داوران خود را برای قضاوت این دو مسابقه برگزیده است. براین اساس پیام حیدری دیدار تراکتور و استقلال را در تبریز سوت خواهد زد و بیژن حیدری هم ماموریت گرفته تا از همدان به تهران بیاید و مصاف همیشه حساس و حاشیه‌دار سپاهان و پرسپولیس را قضاوت کند.

به همین بهانه نگاهی به قضاوت‌های این دو برادر فوتبال ایران در 24 هفته‌ای که از مسابقات سپری شده، داشته‌ایم؛ نگاهی که البته نکات قابل توجهی درباره این دو داور و قضاوت برای تیم‌های مدعی فاش می‌کند.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار