کدخبر : 9614 تاریخ انتشار :
A

تراکتور - استقلال؛ 3 امتیاز به قیمت قهرمانی

تراکتور - استقلال؛ 3 امتیاز به قیمت قهرمانی

استقلال، تراکتور. آبی‌ها برای تداوم صدرنشینی به تبریز رفته‌اند.

به گزارش ورزش 360، آنها ساعاتی زودتر از الکلاسیکوی آزادی به میدان می‌روند. اگر تراکتور را در خانه و در حضور پر شورها شکست دهند، با خیال راحت جدال تهران را تماشا می‌کنند، اما اگر همه یا بخشی از 3 امتیاز بسیار با ارزش بازی را در تبریز جا بگذارند، سخت‌ترین و پر استرس‌ترین شب فصل در انتظارشان خواهد بود.

نکونام و تیمش توانایی‌شان را در کنترل بازی و تسلط بر حواشی آن اثبات کرده‌اند. می‌دانیم که به این سادگی مرعوب اتمسفر یادگار نخواهند شد. آبی‌ها در چهارشنبه پر التهاب آذربایجان همان تیم پر حوصله و مرموز کل فصل خواهند بود. استقلال نکونام شاید توانایی‌های متعدد و تدابیر پر شماری نداشته باشد، اما در همان‌هایی که بکار می‌گیرد، در حد ویرانگری کارآمد است. نکته ترسناک‌تر اینست که جواد و شاگردانش به این مزیت وقوف و اعتماد کامل دارند. آنها دستپاچه نمی‌شوند و تا آخرین لحظه از تکرار و تکرار و تکرار دست نمی‌کشند. شک ندارند که بالاخره فرصت طلایی از راه می‌رسد و آنها به خواسته نهایی‌شان خواهند رسید.

در سمت آبی ورزشگاه نگرانی اگر وجود داشته باشد به دلیل غیبت و محرومیت عجیب گلر و کاپیتان تیم است. حسینی از مردان آماده و از دلایل غیر قابل انکار کلین‌شیت‌های پیاپی و بردهای اقتصادی متوالی استقلال است. فقدان او ضریب اطمینان خط دفاع را کاهش داده و اعتماد به نفس مدافعان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

در آنسوی میدان میزبان بدنبال بازگشت به لیگ و زنده نگه داشتن امید کسب سهمیه است. از این مهم‌تر شاید انگیزه کادر جدید برای اثبات توانایی‌هایش باشد. گفته می‌شود حمید مطهری موقتا هدایت تی‌تی‌ها را پذیرفته تا با حل شدن مشکلات اداری! گل محمدی از راه برسد. هرچه هست دستیار امپراتور و ژنرال ریسک بزرگی را قبول کرده و روی لبه تیغ حرکت می‌کند. برد احتمالی در مقابل استقلال،  مطهری را به قهرمان یادگار تبدیل می‌کند، شکست در تبریز اما ممکن است عواقب جبران ناپذیری داشته باشد. پرشورها خسته‌تر و بی‌حوصله‌تر از آنند که آزمون و خطای و تجربه اندوزی جماعت دستیار را تحمل کنند.

نکته ویژه بازی تبریز تقابل بهترین پاسورهای لیگ است. این‌روزها ابوالفضل جلالی در اوج قرار دارد و به لطف ارسا‌ل‌های دقیق و بی نقص، همراه با آلوز در صدر جدول پاسورهای لیگ قرار دارد. رقابت این دو نفر از جذابیت‌های حاشیه‌ای این نبرد حساس خواهد بود. نبردی که شاید قهرمان لیگ را مشخص نکند، اما حتما نقش مهمی در تعیین سرنوشت فصل بیست و سوم خواهد داشت.

 

 

منبع ورزش‌مدیا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار