کدخبر : 8813 تاریخ انتشار :
A

شکایت پرسپولیس از کری‌خوانی پیشکسوت استقلال

شکایت پرسپولیس از کری‌خوانی پیشکسوت استقلال

باشگاه پرسپولیس از بازیکن پیشین استقلال شکایت می‌کند.

 

به گزارش ورزش 360، باشگاه پرسپولیس به دلیل اظهارات امیرحسین صادقی بازیکن پیشین استقلال علیه مدیرعامل پرسپولیس، قصد دارد از او به مراجع ذی‌صلاح شکایت کند.

گفتنی است فرد مذکور بعد از بازی استقلال مقابل شمس آذر در هفته بیست و چهارم لیگ، در جمع خبرنگاران انتقاداتی نسبت به مدیرعامل پرسپولیس مطرح کرده بود.

امیرحسین صادقی بازیکن سابق استقلال که از نزدیک شاهد تماشای بازی آبی پوشان مقابل شمس آذر قزوین بود در گفتگو با خبرنگاران صحبت های تندی علیه باشگاه رقیب داشت که در زیر می‌خوانید.

قشنگی فوتبال ایران به کورس قهرمانی است که حالا پرسپولیس دنبال استقلال است. امیدوار هستم اتفاقات خوبی بیفتد و مطمئن هستم اگر کمیته داوران و اشخاصی که باشگاه را اذیت می‌کنند، کمک کنند، اتفاقات قشنگ‌تری هم می‌افتد. آنها فشار می‌گذارند و خودتان دیدید که دست پیش می‌گیرند تا پس نیفتند.

من مانند مدیرعامل پرسپولیس بلد نیستم که بگویم این‌ها نمی‌خواهند ما قهرمان شویم و خسته هم نمی‌شوند. وزیر جدید آمده و از این حرف‌ها نزنند. زشت است که باشگاه به این بزرگی با این هواداران خوب و با انسجام، مدیرش بگوید  نمی‌خواهند ما قهرمان  شویم.

بازیکن سابق استقلال با اشاره به صحبت استقلالی‌ها در بازی‌های قبلی هم توضیح داد: اگر Var نیاورند، شاید اتفاقات خوبی برای آنها بیفتد. من دیروز چیزی شنیدم که افتخار کردم حسین حسینی دروازه‌بان استقلال گران‌ترین بغل جهان را رقم زد و ۳۰۰ میلیون مفت چنگش! او آرزوی یک هوادار را برآورده کرد و آدم‌های بزرگ دل بزرگ می‌خواهند و حسینی نشان داد دلش برای هوادار می‌تپد. در دنیا گران‌ترین بود و لطف کردند که تعلیق کردند. امیدوار هستم هواداران استقلال در همه شهرها تیم را رها نکنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار