کدخبر : 8804 تاریخ انتشار :
A

فسخ قرارداد با تراکتور به توصیه سفارت اسپانیا!

فسخ قرارداد با تراکتور به توصیه سفارت اسپانیا!

پاکو خمز سرمربی سابق تراکتور در نخستین مصاحبه پس از ترک ایران به علاقه‌اش به ماندن در تبریز و هم چنین علت کناره‌گیری از هدایت تی‌تی‌ها پرداخته است.

به گزارش ورزش 360، پاکو خمز سرمربی سابق تراکتور در نخستین مصاحبه پس از ترک ایران به علاقه‌اش به ماندن در تبریز و هم چنین علت کناره‌گیری از هدایت تی‌تی‌ها پرداخته است. او که با خبرنگار مارکا مصاحبه می‌کرد با اشاره به اوضاع تیم و هم چنین شرایط سیاسی منطقه گفت:

« تیم ما خیلی خوب بازی می‌کرد و ما ناراحت بودیم که پروژه تراکتور را ترک می‌کنیم. در ابتدا آرام بودیم، اما بعد از افزایش تنش‌ها در نهایت تصمیم به ترک ایران گرفتیم، به‌خصوص که سفارت این را از ما خواسته بود. اگر‌ من می‌ماندم، دستمزد خوبی از باشگاه ایرانی گرفته بودم. آنها سعی کردند ما را متقاعد کنند که در تبریز بمانیم، اما در نهایت ما فرصتی برای بررسی این پیشنهادهای جدید نداشتیم.»

البته که خمز راست می‌گوید. او قرارداد هنگفتی داشت و در صورت باقی ماندن در تبریز به مواجب قابل توجهی می‌رسید. بااین‌حال فارغ از تنش‌های سیاسی بوجود آمده، جایگاه او و کادر فنی‌اش به هیچ وجه مستحکم نبود. او به سبب ناکامی‌های ادامه دار هفته‌های اخیر بشدت تحت فشار قرار داشت و شاید تنها دلیلی که اخراج وی را به تأخیر می‌انداخت همین قرارداد پر و پیمان مالی بود.

در هرحال چنانکه از ظواهر امر پیداست، سران تراکتور به سبب بحران منطقه، توصیه سفارت اسپانیا  و در نهایت فسخ قرارداد بوسیله خمز توانسته‌اند از پرداخت مبلغ قابل توجه رهایی یابند. موهبتی غیر منتظره که دست آنها را برای به خدمت گرفتن یک گزینه گران‌قیمت دیگر بازتر خواهد کرد.

منبع ورزش‌مدیا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار