کدخبر : 8761 تاریخ انتشار :
A

گناه دروازه‌بان استقلال چیست؟

گناه دروازه‌بان استقلال چیست؟

ظاهرا فدراسیونی‌ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رأی را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به مخاطره نیفتد و گرنه دروازه‌بان در آن لحظه چه کار دیگری می‌توانست بکند؟

تارنمای فدراسیون فوتبال ایران از رأی کمیتۀ انضباطی دایر بر جریمۀ نقدی سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال به خاطر درآغوش کشیدن و در واقع پناه دادن به دختر جیمی جامپ در جریان بازی با آلومینیوم اراک خبر داده. آن هم چقدر؟ 300 میلیون تومان‌!

    موضوع تخلف البته «نقض اصول کلی رفتار و بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه» ذکر شده و در واقع روی‌شان نشده بنویسند به خاطر بغل کردن دختر جیمی جامپ و جز مواد 51 و 55 ماده ای نیافته‌اند که این اتفاق در آن بگنجد.

   ماجرا از این قرار است که دختر تماشاگری به زمین آمده و وقتی نیروهای یگان ویژه دنبال او دویده‌اند ترسیده و به دروازه‌بان استقلال پناه آورده و او هم آغوش خود را گشوده تا دختر نترسد. همین! باید پرسید اگر مرد بود هم این حکم صادر می‌شد یا زن بودن او سبب شده و این جریمه با توجه به ضوابط داخلی است یا در کشورهای دیگر هم این‌گونه است؟ اینها را البته توضیح نمی‌دهند و تنها به سرعت حکمی داده‌اند تا از فشار بیرونی خلاص شوند و برای رهایی از افکار عمومی هم به این جمله بسنده کرده‌اند که امکان تجدید نظر هست.

    کار دختر قانونی است؟ نه! اما وقتی نیروهای یگان‌ویژه به شکلی که انگار به دنبال دزد و جنایت‌کار هستند دنبال او دویده و او به دروازه بان پناه برده چه کار دیگری از سید حسین حسینی برمی‌آمده است؟ کافی است خودمان را جای او قرار دهیم.

   شوربختانه باید گفت شماری از دختران و زنان ایرانی به جای پناه‌بردن به پلیس از دست آن می‌گریزند. اتفاقی که شاید خاص ما باشد! در کوی و خیابان به خاطر روسری و در این فقره که البته تخلف هم کرده بود. اما یک لحظه من و شما جای کاپیتان حسینی. چه کار باید می‌کرد؟ او را پس می‌زد یا تحویل پلیس می‌داد؟ کاری کرده که از هر بازیکن یا غیر بازیکن مگر باطوم به دست‌ها  هم سر می‌زد. چون دختر جیمی جامپ پدیدۀ تازه‌ای است.

 

منبع عصر ایران
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار