کدخبر : 8519 تاریخ انتشار :
A

پرسپولیس نرسیده به تابستان از هم می‌پاشد؟

پرسپولیس نرسیده به تابستان از هم می‌پاشد؟

باشگاه پرسپولیس روزهای پر استرسی را پشت‌سر می‌گذارد. از یک سو پشت سر رقیب دیرنه‌اش در کورس قهرمانی قرار دارد و از سوی دیگر وضعیت مالکیت این تیم و تمدید قراردادهای بازیکنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

ورزش 360 - پرسپولیس در حالی پشت سر استقلال برای رسیدن به عنوان قهرمانی می‌جمگد که دغدغه‌های زیادی حواس این تیم و هواداران را می‌تواند پرت کند. یکی از این موضوعات ماجرای تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس است. چیزی که به یک نگرانی بزرگ برای این تیم تبدیل شده است.

به گزارش ورزش 360،  پرسپولیس در پایان این فصل با پایان قرارداد نزدیک به ۱۲ بازیکن خود مواجه است و باید مذاکرات فشرده و طولانی برای تمدید این قراردادها انجام دهد. اما به نظر می‌رسد پیش‌زمینه های لازم برای این کار چندان مهیا نیست. یکی از مهم‌ترین این پیش‌زمینه‌ها ماجرای مالکیت آینده این تیم است. سرخابی‌‌های ایران اگر قصد ددارند که از رقابت‌های آسیایی حذف نشوند باید هرچه زودتر تکلیف مالکیت مشترک‌شان در بدنه‌ی دولت را حل کنند و این بدان معنا است که هرچه زودتر باید برای این دو تیم مالک جدید پدید بیایید.

حالا سوال اینجاست که مالک جدید چه رویکردی در مدیریت تیم و تخصیص منابع خواهد داشت و آیا با قیمت‌های جدید می‌توان بازیکنان فعلی را حفظ کرد؟

مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری، گولسیانی، سعید صادقی، سروش رفیعی، مسعود ریگی، وحدت هنانوف، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی ۱۱ بازیکنی هستند که قراردادشان با پرسپولیس در پایان فصل تمام خواهد شد. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس هنوز هیچ مذاکره‌ای را برای تمدید قرارداد با آنها شروع نکرده است. از سوی دیگر در خلال صحبت‌های رضا درویش هم هیچ نقطه‌ی روشنی در زمینه تامین مالی پرسپولیس برای پرداخت تعهدات فعلی دیده نمی‌شود. موضوعی که در اسفند سال گذشته ناراحتی بازیکنان پرسپولیس را به همراه داشت و حتی خبری غیر رسمی را دامن زد که آنها تا دریافت کامل تعهدات‌شان تمدید نخواهند کرد.

با این وضعیت آیا باید منتظر از هم پاشیدن پیکره فعلی پرسپولیس در خرداد امسال باشیم؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار