کدخبر : 8429 تاریخ انتشار :
A

یحیی گل‌محمدی مهمتر است یا بازیکنان پرسپولیس؟

یحیی گل‌محمدی مهمتر است یا بازیکنان پرسپولیس؟

گل‌محمدی تهدید به شکایت کرده است

به گزارش ورزش 360، باشگاه پرسپولیس در توافقی که با یحیی گل‌محمدی برای جدایی از جمع سرخپوشان داشت با این مربی توافق کرد که مطالباتش را در سه قسط دریافت کند. گویا قرارداد این فصل یحیی با باشگاه حدود 24 میلیارد تومان بود که او در نیم‌فصل خواهان 70 درصد قراردادش شد که در نهایت طرفین روی 50 درصد قرارداد توافق کردند. از این رو باشگاه پرسپولیس که بخشی از قرارداد یحیی را قبلا پرداخت کرده بود، متعهد شد که مطالبات یحیی را در سه قسط دو میلیارد و چهارصد میلیون تومانی پرداخت کند.

این باشگاه تا الان فقط قسط اول طلب یحیی را پرداخت کرده و 40 روز هم به گفته خود یحیی از زمان دریافت قسط دومش گذشته در حالی که زمان قسط سوم هم 10 اردیبهشت ماه آینده اعلام شده است. یحیی در نیم‌فصل چون به خاطر عدم دریافت به موقع دستمزدش می‌توانست به واسطه نوتیس‌هایی که به باشگاه پرسپولیس داده بود قراردادش را یکطرفه فسخ و خواهان کل طلبش شود اما به خاطر اینکه در فضایی آرام و بی‌حاشیه جدا شود این کار را نکرد.

در شرایط فعلی نیز او از اینکه باشگاه پرسپولیس به تعهداتش بر‌اساس آنچه توافق کرده بودند عمل نکرده شاکی است و تهدید به شکایت کرده است. در همین راستا اگر یحیی تصمیم به شکایت بگیرد احتمال اینکه باشگاه پرسپولیس محکوم به پرداخت کل قرارداد یحیی بشود زیاد است؛ از این جهت که این باشگاه به توافقاتش با این مربی برای جدایی صلح‌آمیز عمل نکرده است.

اتفاقی که پیش از این در مورد لئاندرو پریرا هم رخ داد و این بازیکن وقتی باشگاه پرسپولیس به آنچه توافق کرده بودند عمل نکرد خواهان کل طلبش شده و پرونده را نیز به فیفا برد. در هر صورت یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در این زمینه به «فرهیختگان» گفت: «شرایط مالی باشگاه اصلا مساعد نیست و مدیریت باشگاه دنبال منابعی برای پرداختی جدید به بازیکنان و مربیان تیم است چرا‌که تیم در شرایط بسیار حساسی قرار دارد و از این رو آنها واجب‌تر از یحیی گل‌محمدی هستند.»

 

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار