کدخبر : 8387 تاریخ انتشار :
A

چه شد که سپاهان ناکام شد؟

چه شد که سپاهان ناکام شد؟

سپاهان از مدعیان اصلی قهرمانی این فصل لیگ برتر در حال حاضر دل هوادارانش را خون کرده و صبر آنها از نتایج ضعیف این تیم لبریز شده است.

به گزارش ورزش 360، باشگاه سپاهان اصفهان روزهای تلخی را تجربه می کند باشگاهی که در ابتدای فصل مدعی اول قهرمانی بود و برخی مدیرانش با اعتماد به نفس از 70 امتیازی شدن این باشگاه صحبت می کردند یکباره دچار افتی فاحش شد به طوریکه حتی در آخرین مسابقه خانگی خود مقابل نساجی قعرنشین نتوانست پیروز شود تا فقط روی کاغذ شانس قهرمانی داشته باشد! به همین دلیل هم هواداران دلخوشی نه از بازیکنان، نه مربیان و نه حتی هیات مدیره ندارند. شرایط باشگاه را به طور مختصر و مفید بررسی کردیم تا بدانیم زردپوشان در هفته های باقیمانده تا پایان لیگ چه وضعیتی خواهند داشت:

شکاف طبقاتی بازیکنان!

برخی می گویند وضعیت سپاهان زمانی بهم ریخت که مبلغ قرارداد فوق ستاره هایش علنی شد! زمانی که برخی بازیکنان تیم فهمیدند مثلا پیام نیازمند چه رقمی از باشگاه دریافت می کند اخم هایش در هم رفت. بعد ازمحرومیت 6 بازیکن به خاطر سقف بودجه وضعیت تیم بغرنج تر شد و بازیکنان سپاهان دیگر در عمل یکدل و یکرنگ نبودند و این شکاف طبقاتی واختلاف دستمزدها باعث چندپاره شدن تیم در زمین مسابقه می شد و از سویی دیگر تمرکز برخی بازیکنان هم تقریبا از بین رفت!

رابطه نامناسب سرمربی و بازیکنان

مورایس سرمربی پرتغالی هم دیگر نتوانست کنترل تیم را به معنای واقعی دستش بگیرد و بازیکنان در عمل خیلی به حرف سرمربی توجهی نشان نمی دادند! رابطه سرمربی و بازیکنان از حالت تعادل تقریبا خارج شده و این یکی را شاید از شیوه بازی بازیکنان در میدان هم می توان تا حدی تشخیص داد!

باشگاهی بدون مدیرعامل

بعد از رفتن محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان و آمدن منوچهر نیکفر وضعیت باشگاه هیچ وقت به سامان نشد بخصوص اینکه نیکفر هرگز شخصیت کاریزماتیک ساکت را برای سپاهان نداشت و حتی خیلی راحت گفت که برای ماندن در صندلی مدیرعاملی به باشگاه نیامده است. سپاهان به این ترتیب چند ماهی است که بدون مدیرعامل شده و همه چیز بهم ریخته است. از سویی دیگر هراز گاهی نام افرادی برای مدیریت باشگاه در رسانه ها اعلام می شود که خیلی با واقعیت همخوانی ندارد. پروسه انتخاب مدیرعامل باشگاه نیز به دلایل مختلف طولانی شده است..

رویای حضور در آسیا

برخی افراد حاضر در باشگاه نیز امیدوارند که یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس نتوانند مجوز حضور در  آسیا را کسب کنند تا این باشگاه خیلی راحت جایگزین شود و دوباره به لیگ قهرمانان آسیا برسد! آن هم در حالیکه این باشگاه فعلا مدیرعامل ندارد!

تنها راه ادامه همکاری مورایس با سپاهان

با توجه به نتایج نه چندان مناسب این باشگاه در لیگ برتر برخی پیش بینی می کنند که سرمربی پرتغالی سپاهان و رفیق مورینیو فصل آینده در سپاهان حضور نخواهد داشت اما جالب است بدانید این سرمربی قراردادی سه ساله با باشگاه سپاهان امضا کرده و فصل آینده هم با این باشگاه قرارداد دارد و اگر باشگاه بخواهد مورایس راکنار بگذارد باید هزینه فصل آینده  را به این مربی پرداخت کند و از طرفی دیگر اگر مورایس را بخواهند حفظ کنند با این نتایج باعث عصبانیت بیشتر هواداران خواهند شد! به این ترتیب گفته می شود همه چیز به نتایج 8 مسابقه تیم سپاهان مربوط است. اگر مورایس بتواند در ادامه لیگ نتایج خوبی بگیرد یا حداقل در جام حذفی قهرمان شود و یک جام برای باشگاه بیاورد ادامه همکاری مورایس با سپاهان بیش از همیشه خواهد بود و در واقع تنها راه ماندن مورایس در سپاهان شکار جام حذفی است

منبع فارس
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار