کدخبر : 8381 تاریخ انتشار :
A

استقلال و پرسپولیس تعطیل کردند!

استقلال و پرسپولیس تعطیل کردند!

هر دو تیم استقلال و پرسپولیس تمرین امروز خود را تعطیل کردند و به بازیکنان استراحت دادند.

به گزارش ورزش 360، بنا به تصمیم جواد نکونام تمرین امروز استقلال تعطیل شد تا بازیکنان به استراحت بپردازند. تمرینات این تیم از روز دوشنبه جهت آماده‌سازی برای دیدار با شمس آذر قزوین از سر گرفته خواهد شد.

شاگردان اوسمار بعد از یک بازی سخت مقابل ملوان تمرینات خود را از پیش از ظهر روز گذشته در ورزشگاه شهید کاظمی ادامه دادند. در این تمرین اوسمار بعد از صحبت‌های کوتاهی که با شاگردانش داشت برای نفرات اصلی ریکاوری در نظر گرفت و بازیکنان ذخیره نیز به تمرینات قدرتی و همچنین کار با توپ پرداختند. در این میان گفته می شود آسیب‌دیدگی اوستون اورونوف که در بازی با ملوان به خاطر مصدومیت تعویض شده بود، جدی نیست و می‌تواند از فردا دوشنبه به تمرینات گروهی تیمش برگردد. از آنجا که سرخپوشان بعد از بازی با گل‌گهر بدون استراحت تمرینات خود را تا بازی با ملوان ادامه داده بودند، اوسمار امروز را به شاگردانش استراحت داد.

پرسپولیس برای بازی با صنعت نفت آبادان از فردا استارت خواهد زد و روز چهارشنبه نیز اعضای این تیم راهی آبادان خواهند شد. ناگفته نماند دغدغه اصلی سرخپوشان همچنان مسائل مالی است. آنها انتظار داشته و دارند که مدیریت باشگاه پرسپولیس پرداختی جدیدی تا آخر فروردین‌ماه جاری به اعضای تیم داشته باشد که هنوز این اتفاق رخ نداده است. در این میان رضا درویش و اطرافیانش امیدوارند انتقال مالکیت سهام باشگاه زودتر نهایی شود تا بتوانند از طریق مالک جدید پرداختی به اعضای تیم خود داشته باشند. ناگفته نماند بیرانوند و حنانوف مصدومان پرسپولیس هستند که وضعیت آنها برای بازی با صنعت نفت تا روز سه‌شنبه مشخص خواهد شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار