کدخبر : 8327 تاریخ انتشار :
A

رکوردی استثنایی برای سنگربان جوان پرسپولیس

رکوردی استثنایی برای سنگربان جوان پرسپولیس

امیررضا رفیعی یکی از ۷ دروازه‌بانی است که در ۳ بازی اول خود در تاریخ لیگ برتر گل نخورده است.

به گزارش ورزش 360، پرسپولیس در هفته‌های اخیر به ساختار دفاعی خوب گذشته خود نزدیک شده و در دیدار با ملوان برای چهارمین بازی متوالی دروازه‌اش را بسته نگه داشت. امیررضا رفیعی به خوبی توانسته جای خالی بیرانوند را پر کند. این دروازه‌بان در سومین مسابقه‌ای که در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت، موفق شد دروازه‌اش را بسته نگه دارد تا رکوردی خاص در تاریخ لیگ برتر به نام خود کند.

رفیعی دومین دروازه‌بان جوان

امیررضا رفیعی در شرایطی در ۳ بازی نخست خود موفق کلین‌شیت شد که تا قبل از آن تنها 6 دروازه‌بان در تاریخ لیگ برتر چنین آماری از خود به جای گذاشته بودند. بوژیدار رادوشوویچ در پرسپولیس، صلاح الدین اونق در شموشک، علی محسن‌زاده در نفت مسجدسلیمان، کریستوفر کنت در سپاهان، گیورگی گیورگیف در نفت مسجدسلیمان و محمدرضا اخباری در سایپا چنین آماری از خود به جای گذاشتند. در بین این دروازه‌بان‌ها اخباری با ۱۹ سال سن، جوان‌ترین دروازه‌بانی بود که در ۳ بازی اول خود گل نخورد و حالا امیررضا رفیعی پس از این دروازه‌بان در رده دوم قرار دارد.

رفیعی در سودای رسیدن به رکورد لک

هر ۶ دروازه‌بانی که در ۳ بازی اول خود در لیگ برتر کلین‌شیت کردند، در بازی چهارم دروازه‌شان باز شد. امیررضا رفیعی با بسته نگه داشتن دروازه پرسپولیس برابر صنعت‌نفت آبادان در هفته بعد لیگ برتر می‌تواند به آماری خاص دست یابد. در درجه اول در صورت کلین‌شیت رفیعی، این دروازه‌بان به اولین دروازه‌بان تاریخ لیگ برتر تبدیل خواهد شد که در ۴ بازی اول خود گل نخورده است. علاوه بر این رفیعی با بسته نگه داشتن دروازه به رکورد حامد لک خواهد رسید. لک که در لیگ بیستم به پرسپولیس پیوست در ۴ بازی ابتدایی گل نخورد و رکورددار تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر است و حالا رفیعی می‌تواند به رکورد این دروازه‌بان در پرسپولیس هم برسد. 

منبع فوتبال 360
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار