کدخبر : 8057 تاریخ انتشار :
A

درسی که محرم نویدکیا به سایر تیم‌های لیگ داد

درسی که محرم نویدکیا به سایر تیم‌های لیگ داد

محرم نویدکیا با مس رفسنجان در ۲ بازی ۴ گل به استقلال زد.

به گزارش ورزش 360، پس از آنکه یک ماه پیش مس رفسنجان با ارائه نمایش درخشان موفق به حذف استقلال در جام حذفی شد، این‌بار ۲ امتیاز حیاتی را از این تیم گرفت تا تنور رقابت در صدر جدول داغ‌تر شود. ۲ بازی مس با هدایت نویدکیا با زدن ۴ گل همراه بود که آماری فوق‌العاده مقابل صدنرشین فعلی لیگ برتر به‌شمار می‌رود.

نقطه قوتی که برابر مس از بین می‌رود

استقلال در شرایطی صدرنشین لیگ است که برگ برنده این تیم، خط دفاعی مستحکم و غیرقابل نفوذ است. استقلال که صاحب بهترین خط دفاع لیگ و رکورددار بیشترین کلین‌شیت است در حالی پا به این دیدار گذاشت که در ۴ بازی قبلی در لیگ گل نخورده بود ولی این تیم در همان ابتدای بازی زودترین گل ۸ فصل اخیر خود را دریافت کرد. استقلال از لیگ پانزدهم سابقه نداشته بود که در ۳ دقیقه ابتدایی دروازه‌اش باز شود. مس رفسنجان در شروع نیمه دوم هم یک‌بار دیگر به استقلال گل زد تا آمار درخشانی را مقابل این تیم ثبت کند.

مس موفق‌تر از پرسپولیس، سپاهان و تراکتور

استقلال پس از آنکه ۲ بار در بازی حذفی مقابل مس رفسنجان دروازه‌اش باز شد، دیگر گلی دریافت نکرد تا اینکه این‌بار در لیگ ۲ مرتبه از این تیم گل خورد تا مشخص شود مس متخصص گلزنی به استقلال است. استقلال در شرایطی در ۲ بازی ۴ گل از مس رفسنجان خورد که این تیم در ۱۲ بازی قبلی خود برابر سایر تیم‌ها تنها ۴ گل خورده بود و نویدکیا که در مس همچنان بی‌شکست است، راه و رسم گل زدن به استقلال را به سایر تیم‌ها نشان داد. استقلال در این ۱۲ بازی برابر قدرت‌های اصلی لیگ، یعنی پرسپولیس، سپاهان و تراکتور موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شد. مس رفسنجان با محرم در گلزنی به استقلال از ۳ مدعی جدی قهرمانی موفق‌تر ظاهر شده است. شاگردان نویدکیا در شرایطی به استقلال ۴ گل زدند که این ۳ تیم در مجموع ۵ بازی تنها ۲ بار دروازه استقلال را باز کردند. 

منبع فوتبال 360
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار