کدخبر : 7978 تاریخ انتشار :
A

عکس | مجری جنجالی تلویزیون سرمربی تیم فوتبال شد!

عکس | مجری جنجالی تلویزیون سرمربی تیم فوتبال شد!

مهدی توتونچی مجری معروف و جنجالی شبکه ورزش سرمربی تیم امید سایپا شد.

به گزارش ورزش 360، مهدی توتونچی، مجری برنامه شب‌های فوتبالی و سرمربی سابق تیم امید نیرو زمینی، سرمربی تیم امید سایپا شد. 

چندی پیش بود که اعلام شد مهدی توتونچی مجری معروف و پر سرو صدای شبکه ورزش به کادر فنی تیم امید سایپا اضافه شده است. این در حالی ست که مجری برنامه شب های فوتبالی در ماه‌های گذشته در کلاس مربیگری آسیا شرکت کرده و موفق شد مدرک درجه A مربیگری را هم دریافت کند.

آن ها معتقدند که مهدی توتونچی به جای پذیرفتن مربیگری تیم لیگ برتری می توانست از جای دیگری که هزینه کمتری به بیت المال وارد می کند، آغاز می کرد.

مهدی توتونچی هنوز به این انتقادها واکنشی نشان نداده است.

چند وقت پیش اظهارات این مجری تلویزیونی درخصوص تیم پرسپولیس باعث ناراحتی شدید هواداران این تیم شد و کار به جایی رسید که باشگاه پرسپولیس از این مجری شکایت کرد.

گویا مهدی توتونچی در یکی از استوری‌های خود به جای کلمه پرسپولیس از پیروزی استفاده کرده بود که با خشم هواداران این تیم را درپی داشت.

اما توتونچی یک استوری در خصوص شکایت معاون حقوقی پرسپولیس از او و حواشی در مورد لباسش منتشر کرد. او نوشت: همونطور که متوجه شدید لباسی که در برنامه پوشیدم طرح یک برند معروف است. تمام.

لازم به ذکر است که لباس تن او در این تصویر هم طرح پارچه لُنگ است و اشاره او به یک کنایه بازاری و جنجالی بود که خشم پرسپولیسی ها را به دنبال داشت.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار