کدخبر : 7888 تاریخ انتشار :
A

آشنایی با قاضی دیدار حساس گل‌گهر و پرسپولیس

آشنایی با قاضی دیدار حساس گل‌گهر و پرسپولیس

موعود بنیادی‌فر با تصمیم کمیته داور قضاوت دیدار گل‌گهر و پرسپولیس را در سیرجان برعهده گرفته است.

به گزارش ورزش 360، رقابت‌های لیگ برتر از امروز در چارچوب هفته بیست و یکم با برگزاری سه مسابقه که یکی از آنها مصاف استقلال و مس رفسنجان در تهران است، آغاز می‌شود و سپس با دیدار روز آینده گل‌گهر و پرسپولیس تنور مسابقات حسابی داغ می‌شود؛ جایی که تیم ششم جدول رده‌بندی در خانه مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد و با توجه به اینکه هر دو تیم به دنبال کسب سه امتیاز هستند، انتظار می‌رود شاهد یک بازی مهیج و تماشایی میان دو تیم باشیم.

پس از اینکه داوران سه دیدار امروز روز گذشته اعلام شدند، دقایقی پیش نیز سایت رسمی فدراسیون فوتبال اسامی 5 دیدار باقی مانده را مشخص کرد و قضاوت دیدار گل‌گهر و پرسپولیس به بنیادی‌فر واگذار شده است.

بنیادی‌فر یکی از داوران فعال فصل جاری مسابقات لیگ برتر به شمار می‌رود که در 17 مسابقه قضاوت کرده که 7 تای آنها داخلی و مابقی بین‌المللی بوده و البته قضاوت دربی رفت نیز در میان این 17 قضاوت خودنمایی می‌کند.

بنیادی‌فر در این فصل دو مرتبه برای پرسپولیس سوت زده که مقابل استقلال و سپاهان بوده که یک تساوی و یک شکست در کارنامه سرخپوشان ثبت شده و در سوی مقابل یک مرتبه برای گل‌گهر در اهواز سوت زده که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر شاگردان اوزونیدیس تمام شد.

آخرین حضور موعود در دیدار استقلال خوزستان و استقلال بوده که با پیروزی یک بر صفر شاگردان نکونام تمام شد و حالا قضاوت یک دیدار حساس و سرنوشت‌ساز دیگر به این داور و تیم داوری‌اش که متشکل از فرهاد مروجی، حامد صفایی و ایمان کهیش سپرده شده و باید دید پس از سوت پایان مسابقه سعید علی‌نژادیان که ناظر بازی است چه نمره‌ای برای او در نظر می‌گیرد.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار