کدخبر : 7747 تاریخ انتشار :
A

هفتمین رویارویی تمام خارجی سپاهان و تراکتور

هفتمین رویارویی تمام خارجی سپاهان و تراکتور

سی و دومین رویارویی لیگ برتری سپاهان و تراکتور، جدال کاملا خارجی نیمکت‌هاست.

به گزارش ورزش 360، این دو نفر پیش از هم در بازی رفت این فصل و برگشت فصل قبل هم برابر هم قرار گرفته بودند و یک یک مساوی هستند. در 6 رویارویی قبلی سپاهان و تراکتور که هدایت هر دو تیم را سرمربیان خارجی برعهده داشتند، هر تیم 3 بار برده (2 بار در خانه‌اش و یک بار در خانه رقیب) و هیچ مصافی بدون برنده نبوده است. روند ثبت نتیجه دو تیم با سرمربیان خارجی هم کاملا ریاضی بوده است: برد تراکتور، برد سپاهان، برد تراکتور، برد سپاهان، برد تراکتور، برد سپاهان و حالا این بازی؛ تراکتور برنده می‌شود؟

* رفت لیگ 12: برد تراکتور

  روی نیمکت سپاهان، زلاتکو کرانچار حضور داشت و تونی اولیویرا هم سرمربی تراکتور بود. بازی در اصفهان برگزار شد و تراکتور با نتیجه عجیب 4 یک میزبان را شکست داد. مهدی سیدصالحی دبل کرد، فلاویو لوپز از روی نقطه پنالتی گل زد و حسن اشجاری هم به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. امید ابراهیمی زننده تک گل سپاهان بود. 

* برگشت لیگ 12: برد سپاهان

  کرانچار و تیمش برای گرفتن انتقام شکست بازی رفت برابر اولیویرا و تراکتور قرار گرفتند و موفق شدند 3 یک برنده شوند. خلعتبری، فرشید طالبی و محرم نویدکیا برای مهمان گل زدند و تک گل تراکتور میزبان را گیلسون سوارز برزیلی وارد دروازه سپاهان کرد.

* برگشت لیگ 15: برد تراکتور

  آخرین حضور تونی اولیویرای پرتغالی روی نیمکت تراکتور برابر سپاهان، رویارویی با ایگور استیماچ (و با تلفظ صحیح، اشتیماتس) بود. سپاهان در تبریز با گل دقیقه 13 رسول نویدکیا جلو افتاد ولی آلویس نانگ در دقیقه 29 کار را به تساوی کشید. همه چیز آماده تقسیم امتیاز بود که مهدی شریفی در دقیقه 4+90 دروازه تیم سابقش را باز و تراکتور را صاحب هر 3 امتیاز کرد. سپاهان در این بازی با اخراج فوزیل موسائف، 10 نفره بازی را تمام کرد.

* رفت لیگ 22: برد سپاهان

  ژوژه مورایس روی نیمکت سپاهان نشسته بود و قربان بردیف هم هدایت تراکتور را برعهده داشت. سپاهان در همان 40 دقیقه اول با 3 گل در خانه جلو افتاد: عیسی مرادی در دقایق 7 و 39 گل زد و رامین رضاییان هم با یک ضربه آزاد در دقیقه 26 گلزنی کرد. چند دقیقه قبل از این گل، محمدرضا اخباری به دلیل زدن توپ با دست بیرون از محوطه جریمه، کارت قرمز گرفت و از بازی بیرون رفت. تراکتور در نیمه دوم با گل دقیقه 55 کاوه رضایی و گل به خودی دقیقه 74 محمد کریمی، اختلاف را به حداقل رساند ولی شهریار مغانلو دقیقه 84 گل چهارم را زد و تیر خلاص را شلیک کرد. 

* برگشت لیگ 22: برد تراکتور

  مورایس هنوز روی نیمکت سپاهان حضور داشت ولی هدایت تراکتور به پاکو خمز سپرده شده بود.پنالتی دقیقه 64 رضا اسدی، هر 3 امتیاز را در تبریز نگه داشت و به حساب تراکتور واریز کرد. این تنها شکست سپاهان در نیمه دوم لیگ قبل بود که درنهایت عاملی شد برای از دست رفتن قهرمانی آنها.

* رفت لیگ 23: برد سپاهان

  دومین مچ‌اندازی مورایس و خمز در همان هفته اول لیگ 23 رقم خورد و سپاهان در خانه‌اش با نتیجه 3 یک برنده شد. شهریار مغانلو در دقیقه 11، رضا اسدی در دقیقه 25 و رضا شکاری در دقیقه 61 برای میزبان گل زدند و از ضعف عجیب و غریب حسین پورحمیدی، بهترین استفاده را بردند. تراکتور در دقیقه 89 با ضربه سعید کریم‌آذر فقط توانست کمی فاصله را کم کند. در این بازی هر دو تیم یک اخراجی دادند: صفا هادی از تراکتور و نیلسون جونیور از سپاهان.

منبع فوتبالی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار