کدخبر : 7649 تاریخ انتشار :
A

ساپینتو - مهری به قهرمانی نزدیکتر شدند!

ساپینتو - مهری به قهرمانی نزدیکتر شدند!

به گزارش ورزش 360، ریکاردو ساپینتو و سعید مهری در آستانه قهرمانی قرار گرفتند. در حساسترین بازی لیگ قبرس تیم های اول و دوم جدول به مصاف هم رفتند. این در حالی بود که آپوئل با هدایت ساپینتو با یک امتیاز برتری نسبت به لارنکا در جایگاه نخست قرار داشت و این بازی در فاصله پنج هفته تا پایان فصل بسیار حساس و تعیین کننده بنظر می‌رسید.

در حالیکه لارنکا با یک گل پیش افتاده و آستانه رسیدن به رتبه نخست جدول قرار گرفته بود، آپوئل به بازی بازگشت و با گل‌هایی که در ۳۰ دقیقه پایانی بازی به ثمر رساند هم میزبان را مغلوب کرد و هم اختلاف را به ۴ امتیاز افزایش داد.

آپوئل ۴ بازی از ۵ بازی پایانی را در خانه برگزار خواهد کرد و در ۳ بازی میزبان خواهد بود. این‌همه شرایط را برای قهرمانی تیم ساپینتو فراهم‌تر کرده و مرد پرحاشیه پرتغالی را در آستانه افتخار قرار داده است.

سعید مهری که به سیاق معمول به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود از جمله بازیکنانی بود که نقشی مهم در برگرداندن ورق بازی و کامبک رویایی آپوئل بر عهده داشت و از این لحاظ تعویضی به موقع و کارآمد بشمار آمد.

منبع ورزش‌مدیا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار