کدخبر : 7648 تاریخ انتشار :
A

عکس | پست فلسفی، اخلاقی ژوزه مورایس

عکس | پست فلسفی، اخلاقی ژوزه مورایس

با به اشتراک گذاشتن یک پست فلسفی/ اخلاقی/آموزشی از سوی سرمربی پرتغالی، تقریبا همه کاربدستان مدیریتی، فنی و رسانه‌ای باشگاه سپاهان در باب نبرد چهارشنبه ورزشگاه یادگار اظهار نظر کرده‌اند.

به گزارش ورزش 360، ژوزه مورایس که در بکارگیری جملات قصار با کاربری طعن و کنایه صاحب سبک بنظر می‌رسد دو روز پیش از مصاف با تراکتور نوشته : «در تمرین داور هستم و قضاوت من برای بازی جوانمردانه است.»

در هرحال هم مورایس و هم سایر اهالی فوتبال می‌دانند که چنین جوسازی‌هایی نه تنها معمولا کمک چندانی به برقراری الزامات بازی جوانمردانه نمی‌کند، بلکه در قریب به اتفاق موارد سبب افزایش فشار بر داوران شده و التهاب بین سکوها و هواداران را چند برابر کرده است.

از طرف دیگر دور باطل بیانیه نویسی و به اشتراک گذاشتن پست و استوری، با فلسفه پردازی اخیر مورایس به پایان نمی‌رسد و طرف تبریزی در کمترین زمان ممکن به آن پاسخ خواهد داد. آنچه اما معمولا مغفول می‌ماند اینست که هیچکدام از این حضرات بعدتر حاضر به پذیرش مسوولیت خود در قبال اتفاقات احتمالی روز بازی نخواهند بود. در آنروز هوادار متعصب، احساسی و تحریک شده از یک‌سو و رسانه‌ها و خبرنگارانی که صرفا وظیفه انعکاس اخبار را داشته‌اند از سوی دیگر به عنوان مقصران ماجرا معرفی می‌شوند. قربانیان عروسی و عزا و کوتاه‌ترین دیوارهای موجود در فوتبال ایرانی.

65

تیم های فوتبال تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان در مصافی معوقه چهارشنبه ۱۵ فروردین در ورزشگاه یادگار نبریز به میدان خواهند رفت.

منبع مدیاورزش
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار