کدخبر : 7157 تاریخ انتشار :
A

آژیر قرمز در آبادان به صدا در آمد؛ بهار نیامده، سهراب هم می‌رود؟

آژیر قرمز در آبادان به صدا در آمد؛ بهار نیامده، سهراب هم می‌رود؟

سریال ناکامی‌های صنعت‌نفت آبادان با هدایت سهراب بختیاری‌زاده باعث شده تا انتقادات علیه این سرمربی جوان به اوج خود برسد.

 

به گزارش ورزش 360، صنعت‌نفت آبادان جزو تیم‌های بحران‌زده حاضر در لیگ بیست‌وسوم محسوب می‌شود؛ تیمی که فصل گذشته تا یک‌قدمی سقوط به لیگ آزادگان پیش رفت اما در نهایت توانست در روز پایانی موقعیت خود در سطح اول فوتبال ایران را حفظ کند. زردپوشان آبادانی در نیم‌فصل نخست، 11 امتیاز از 45 امتیاز ممکن را به‌دست آورند و این عملکرد ضعیف باعث شد تا عبدالله ویسی که فصل گذشته ناجی نفتی‌ها شده بود، از سمتش کناره‌گیری کند.

مدیران باشگاه آبادانی برای انتخاب جانشین ویسی، به سراغ وینفرد شفر، محرم نویدکیا و فراز کمالوند رفتند اما با وجود توافقات اولیه با هر 3 گزینه، در نهایت هیچ‌کدام از آن‌ها در کسوت سرمربی جدید زردپوشان آبادانی معرفی نشدند و سهراب بختیاری‌زاده سکان هدایت زردپوشان آبادانی را پذیرفت؛ انتخابی که از همان روزهای نخست هم با انتقاد هواداران صنعت‌نفت همراه بود اما با این وجود سرمربی جوان و جدید نفتی‌ها امید داشت که بتواند این تیم را از شرایط بحرانی نجات بدهد و زردپوشان را از منطقه قرمز جدول دور کند.

2 امتیاز و دیگر هیچ!

زردپوشان آبادانی با هدایت سهراب بختیاری‌زاده روزهایی کابوس‌وار تر از نیم‌فصل نخست را پشت سر می‌گذارند؛ به‌طوری‌که براساس آمار و ارقام، صنعت‌نفت آبادان ضعیف‌ترین تیم نیم‌فصل دوم لیگ بیست‌وسوم محسوب می‌شود. زردپوشان از 12 امتیاز ممکن، تنها 2 امتیاز به‌دست آورده‌اند و در طول 6 مسابقه، هیچ بردی به‌دست نیاورده‌اند تا نه‌تنها ضعیف‌ترین تیم نیم‌فصل دوم شوند، بلکه با از دست دادن جایگاه خود در رتبه چهاردهم، به قعر جدول لیگ بیست‌وسوم هم سقوط کنند.

بازی‌های خانگی، کابوس صنعت‌نفت در لیگ بیست‌وسوم!

نفتی‌ها در شرایطی با کسب 13 امتیاز قعرنشین لیگ بیست‌وسوم هستند و فاصله‌ای 3 امتیازی تا منطقه امن جدول دارند که شاگردان سهراب بختیاری‌زاده در فصل جاری، تنها 4 امتیاز از 13 امتیاز خود را در دیدارهای خانگی به‌دست آورده‌اند. بررسی دقیق‌تر آمار و ارقام نشان می‌دهد که صنعت‌نفت تنها تیم بدون برد لیگ بیست‌وسوم در دیدارهای خانگی است و از این حیث هم زردپوشان ضعیف‌ترین آمار ممکن را در بین میان تیم‌های لیگ برتری به‌ثبت رسانده‌اند.

تونل وحشتی که انتظار تیمِ سهراب را می‌کشد

صنعت‌نفت آبادان در 3 بازی آینده خود باید در فاصله 10 روز به مصاف تیم‌های سپاهان اصفهان، استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران برود که به نوعی این 3 مسابقه می‌تواند تونل وحشت برای زردپوشان آبادانی باشد. بدون‌شک کسب امتیاز در این 3 دیدار باعث افزایش امیدها به بقای صنعت‌نفت خواهد شد و در نقطه مقابل، از دست دادن امتیاز در این 3 مسابقه، زردپوشان را در یک‌قدمی سقوط به لیگ آزادگان قرار می‌دهد. مدیران باشگاه صنعت‌نفت فعلاً واکنشی به تداوم همکاری یا قطع همکاری با سهراب بختیاری‌زاده نداشته‌اند اما به نظر می‌رسد فرصت تعطیلات 22 روزه، زمان مناسبی برای نفتی‌ها باشد تا بتوانند از روزهای کابوس‌وار فاصله گیرند. میانگین 0.3 امتیاز در هر مسابقه باعث شده تا بختیاری‌زاده هم در خطر اخراج باشد و باید دید طی روزهای آینده، آیا این سرمربی جوان ابقا خواهد شد یا زردپوشان آبادانی با سرمربی‌ای جدید پا به تونل وحشت لیگ بیست‌وسوم خواهند گذاشت.

 

منبع فوتبال 360
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار