کدخبر : 7152 تاریخ انتشار :
A

محمدحسین کنعانی‌زادگان؛ پایان شیرین سال پرفرازونشیب

محمدحسین کنعانی‌زادگان؛ پایان شیرین سال پرفرازونشیب

محمدحسین کنعانی‌زادگان با زدن ۲ گل به پیکان، سال عجیبش را به پایان رساند.

به گزارش ورزش 360، تیم پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف پیکان رفت و با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید. مرد اول میدان محمدحسین کنعانی‌زادگان بود که موفق شد هر۲ گل بازی را به ثمر برساند.

محمدحسین کنعانی‌زادگان سال عجیب و پرفرازونشیبی را پشت سر گذاشت و نهایتا توانست آن را با ۲ گل، به شکلی شیرین پایان دهد. محمدحسین در حالی برابر پیکان خوش درخشید که داربی پایتخت را به علت محرومیت از دست داده بود.

دومین دبل، به یاد کی‌روش!

این دومین دبل این مدافع جنوبی در سال ۱۴۰۲ بود که به ثبت رسید. او پیش از این و با لباس تیم ملی ایران در جریان پیروزی ۴ بر صفر مقابل قطر در فینال تورنمنت چهارجانبه اردن بریس کرده بود. البته که همیشه محمدحسین این نمایش درخشان را در تیم امیر قلعه‌نویی بروز نداد و در فینال جام کافا برابر ازبکستان اخراج شد و به خاطر رفتار عجیبی که از خود نشان داد یک اردو به تیم ملی دعوت نشد.

گل‌زنی به اندازه‌ تمام دیدارهای قبلی

شماره ۶ پرسپولیس در لیگ بیست‌وسوم ۲ گل دیگر هم زده است‌. او در رویارویی با ۲ تیم اهوازی استقلال خوزستان و فولاد به ترتیب در ورزشگاه غدیر و آزادی از روی نقطه پنالتی موفق به باز کردن دروازه رقبای خود شد.  

از ماشین ۱۰۰ میلیاردی تا درگیری با یک هوادار!

گرفتن پنالتی نجات‌بخش در بازی با ژاپن در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، اظهارات عجیب در رابطه با ماشین ۱۰۰ میلیاردی‌اش که باعث ابطال حواله واردات خودروی ملی‌پوشان شد و همچنین درگیری فیزیکی با یکی از هواداران منتسب به باشگاه پرسپولیس در اراک، بخش دیگری از فرازوفرودهای این بازیکن ۲۹ ساله در سال ۱۴۰۲ بود.

پتانسیل و کیفیت فنی کنعانی‌زادگان بر هیچ‌کس پوشیده نیست اما حواشی تمام‌نشدنی او در این سال‌ها باعث شده تا همواره انتقادات زیادی را پیرامون خود داشته باشد. باید دید با ورود به ۳۰ سالگی تفاوتی در رفتار بیرون از زمین این بازیکن دیده می‌شود یا خیر.

منبع فوتبال ۳۶۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار