کدخبر : 6869 تاریخ انتشار :
A

مهسا کجایی؟ دقیقا کجایی؟

مهسا کجایی؟ دقیقا کجایی؟

هیاهوی بسیار برای هیچ. یک ناکامی بزرگ دیگر برای سلاطین ادعا. چنانکه انتظار می‌رفت در آخرین ساعات منتهی به دربی نام مهسا قربانی هم از لیست داوران این بازی حذف شد.

به گزارش ورزش 360، البته که از اول هم انتخاب مهسا قربانی به عنوان یکی از کمک داوران اتاق VAR به سبب اضطرار ناشی از کمبود داوران آموزش دیده و صاحب صلاحیت اتفاق افتاد و برخلاف شلوغ‌کاری‌های مسبوق به سابقه کاربدستان فدراسیون و کمیته داوران این انتخاب حتی در صورت عملی شدن، واجد هیچ مزیتی برای حضرات نمی‌شد. حالا اما بنظر می‌رسد آقایان یکبار دیگر در برابر فشارهای پیدا و پنهان وا داده و بعد از کنار گذاشتن مهناز ذکایی به بهانه پرسپولیسی بودن، حالا نام مهسا قربانی را از سیاهه داوران شهرآورد ۱۰۳ قلم گرفته‌اند.

عجب روزگاریست. در حالیکه بسیاری از کشورها مدت‌هاست استفاده از تکنولوژی کمک داور ویدیویی را آغاز کرده‌اند، در این فوتبال بی‌نوا داور مرد آموزش دیده حکم کیمیا دارد و استفاده از بانوان حتی در اتاق VAR با مخالفت مواجه می‌شود. همین است که دربی بزرگ تهران به محلی برای تجربه اندوزی امثال سعدالله خان گلمرادی از تاجیکستان و یا داوران عراقی تبدیل می‌شود.

در میان بد نیست یادی هم از پست عجیب علی خسروی بکنیم. عضو همیشه در صحنه کمیته داوران که با ادبیاتی طعنه‌آمیز از نادیده گرفته شدن شجاعت و تاریخ‌سازی این کمیته به سبب در بکارگیری داوران زن در شهرآورد گلایه کرده و مدعی شده بود که با قضاوت خانم قربانی در دربی تهران، فیفا دیگر بهانه‌ای برای عدم دعوت از داوران زن ایرانی در رقابت‌های بین‌المللی نخواهد داشت:

« بله این ما بودیم یعنی این کمیته داوران بود که داور زن برای داربی استفاده کرد… این جرات را ما اعضای کمیته داوران در دوشنبه گذشته طی جلسه وبیناری گرفتیم و فدراسیون را ترغیب کردیم که حالا به همه دنیا بگید: هم وار اومد هم داور زن برای بازی مردان! دیگه چه بهانه ای هست برای دعوت نکردن داوران خانم و آقای ایران زمین برای رقابتهای مهم جهانی و المپیک؟؟… یعنی یک نفر یک داور یک سایت یک مدیر یک رییس یک رفیق نبود که بگه: بابااااا کمیته داوران دست مریزاد تصمیم شجاعانه ای گرفتید! من خودم شاخ مجازی هستم. همه قواعد بازی رو بلدم. بگذارید سکوت کنم…»

 

منبع ورزش مدیا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار