کدخبر : 6704 تاریخ انتشار :
A

گولسیانی پَر؛ آماده باش اوسمار به مرد محبوب یحیی

گولسیانی پَر؛ آماده باش اوسمار به مرد محبوب یحیی

اوسمار به علی نعمتی برای جانشینی احتمالی گولسیانی آماده‌باش داد.

به گزارش ورزش 360 با توجه به محرومیت کنعانی و مصدومیت گولسیانی و احتمال بازی نکردن او در دربی، اوسمار باید از زوج جدیدی در خط دفاع تیمش برای این مسابقه استفاده کند. در همین راستا مربی برزیلی تصمیم گرفت علی نعمتی را به دفاع میانی ببرد. تصمیمی که البته قصد داشت در همان ابتدای نیم‌فصل آن را اجرا کند اما عدم ثبت قرارداد عبدالکریم در دو بازی ابتدایی باعث شد که اوسمار از نعمتی در پست دفاع چپ استفاده کند.

به گفته یکی از مربیان پرسپولیس، یکی از اختلاف نظر‌های فنی یحیی گل‌محمدی و اوسمار این بود که مربی برزیلی اعتقاد داشت نعمتی به هیچ عنوان به درد بازی در پست دفاع چپ نمی‌خورد و اگر سه‌دفاعه بازی کنند خیلی بهتر است اما یحیی موافق او نبود.

در هر صورت نعمتی از این پس در پست دفاع میانی برای پرسپولیس بازی خواهد کرد و اوسمار در نظر دارد از او در کنار فرشاد فرجی در دربی استفاده کند. حداقل از تمرین روز گذشته سرخپوشان می‌شد این برداشت را کرد که زوج مدنظر او برای بازی با استقلال نعمتی و فرجی هستند. دو بازیکنی که زمانی در تیم شهرخودرو سابق در کنار هم، یک خط دفاع خوب را در تیم یحیی گل‌محمدی تشکیل داده بودند. اوسمار برای این پست وحدت حنانوف را هم در اختیار دارد اما شرایط قدی او شانسش را برای حضور در دربی پایین آورده است.

گولسیانی مجوز تمرین نگرفت

با توجه به محرومیت محمدحسین کنعانی‌زادگان این روزها هواداران پرسپولیس سخت پیگیر این هستند که گئورگی گولسیانی می‌تواند در دربی به میدان برود یا نه. مساله‌ای که برای اوسمار و دستیارانش نیز بسیار حائز اهمیت است. در همین راستا کادر پزشکی پرسپولیس در تمرین روز گذشته سرخپوشان چند تست از گولسیانی گرفت تا اگر او احساس درد نکرد بتواند به تمرینات برگردد اما او همچنان درد کوچکی در همسترینگش احساس می‌کرد و این اصلا خبر خوبی برای اوسمار نبود. گولسیانی به خاطر این درد ترجیح داد همچنان به نرم دوی ادامه دهد تا حداقل از لحاظ بدنی دچار افت نشود. با توجه به شرایط روز گذشته گولسیانی، او شانس خیلی کمی برای حضور در دربی خواهد داشت. مخصوصا اینکه او خیلی تمایل ندارد ریسک کند؛ چراکه در آن صورت ممکن است کشیدگی‌اش تشدید و به مانند وحید امیری دو سه ماهی دور از میادین باشد.

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار