کدخبر : 6701 تاریخ انتشار :
A

آفتاب آمد دلیل آفتاب! مدیریت استقلال پاسخگو باشد

آفتاب آمد دلیل آفتاب! مدیریت استقلال پاسخگو باشد

جنجال قرارداد و استوری بلانکو چند حقیقت را به هواداران ثابت کرد.

به گزارش ورزش 360، چرا واسطه‌ها و دوستان مدیران استقلال از قرارداد به  پول رسیده‌اند، اما خود این بازیکن بیش از چهار ماه است دریافتی نداشته و الان این واقعیت را در صفحه شخصی خود با هواداران و جامعه فوتبال ایران و حتی مسوولان تصمیم‌گیر در وزارت ورزش و سایر نهادها در میان گذاشته است.

آیا همین افشاگری بلانکو، بهترین دلیل برای ورود بدون مماشات به این پرونده و رسیدگی به ابهامات مالی و واسطه گری افراد خاص نیست؟!

اینکه مدیریت باشگاه استقلال پول بازیکن خارجی را چهار ماه پرداخت نمی‌کند اتفاق زشت و بدی نیست؟

مدیریتی که ادعای بین‌المللی بودن دارد باید خوب بداند که بلانکو همین الان قدرت فسخ یک طرفه با استقلال و  گرفتن پول کامل قراردادش را دارد.

حالا این استوری بلانکو، موضوع فشار به این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش برای کم کردن مدت قرارداد و ... را تایید می‌کند.

پول ندادن به بلانکو علاوه بر‌حواشی افشاگری شده و مشکلات به وجود آمده، حتی صحبت‌های کادرفنی درباره کارشکنی مدیریت باشگاه علیه تیم را هم به همه ثابت می‌کند.

وگرنه حتی داشتن اختلاف نظر، دلیلی بر پرداخت نشدن پول قرارداد بازیکن خارجی نمی‌شود!

استوری بلانکو و تایید حرف‌های مدیربرنامه

مدیر برنامه بلانکو در گفت‌وگو چند روز قبل با   فرهیختگان، به صراحت درباره پشت پرده مذاکرات مربوط به قرارداد این بازیکن با مدیران استقلال پرده برداشت.

او درباره دریافتی بلانکو هم  گفته بود:

مربی نشان داده به او اعتقاد دارد اما بدون تایید نکونام می‌خواهند مدت قرارداد بلانکو را کم کنند.»

«بلانکو هفته پیش پولی را دریافت کرد اما به اندازه تعهدی که داده‌اند این امر انجام نشده و تازه با پرداختی هفته قبل، نزدیک به حقوق یک ماه او پر شده در حالی که او چهار ماه است که در استقلال بازی می‌کند. همه اینها در حالی است که در روزهای اخیر با تهدیدات سختی از سوی باشگاه مواجه هستیم در حالی که به ما گفته‌اند اگر اسمی بیاوری تو را نابود می‌کنیم.»

حالا امشب کاسه صبر گوستاوو بلانکو لبریز شده و او در یک استوری حرف‌های مدیربرنامه‌اش را تایید کرد و از عدم دریافت مطالبات خود در بیش از چهار ماه پرده برداشت

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار