کدخبر : 6644 تاریخ انتشار :
A

مهدی‌هاشمی‌نسب: در دربی فقط باید آرامش داشته باشیم

مهدی‌هاشمی‌نسب: در دربی فقط باید آرامش داشته باشیم

مهدی‌هاشمی‌نسب مربی استقلال در خصوص دربی صحبتهای جالبی انجام داد.

به گزارش ورزش 360، هر زمان صحبت از دربی به میان ‌می‌آید یکی از نام‌هایی که به ذهن ‌می‌آید مهدی ‌هاشمی‌نسب است. کسی که از زمانی که بازی ‌می‌کرد تا به امروز که مربی استقلال است، نامش با این دیدار مهم در فوتبال باشگاهی ایران گره خورده و به قول خودش این بازی برای او از تفاوت خاصی برخوردار است. به مناسبت برگزاری دیدار دربی و البته برتری سخت آبی‌ها در اهواز دقایقی با‌ هاشمی‌نسب در «فرهیختگان» به گفت و گو پرداختیم که متن آن را در ادامه ‌می‌خوانید.

 لیگ طوری شده است که همه تیم‌ها کار دفاعی را خوب انجام ‌می‌دهد ضمن اینکه بازی کردن در زمینی که این دیدار در آن برگزار شد و در آن شرایط یک مقدار سخت بود. همچنین بعد از بازی با مس رفسنجان در جام حذفی که ناباورانه از این رقابت‌ها حذف شدیم؛ این اتفاق باعث شده بود تا یک مقدار استرس روی تیم ما باشد.

 همیشه انتقاد وجود دارد و ما آن را با دیده منت ‌می‌پذیریم اما مهم سه امتیاز بود که از این دیدار با شرایط سختی که وجود داشت، آن هم قبل از دربی گرفتیم. امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد. ما ترجیح ‌می‌دهیم سه امتیازها را بگیریم حتی با این شکل بازی.

 رابطه خوب با بازیکنان؟ من هیچ کاری نمی‌کنم و در موفقیت‌ها همه سهیم هستند. سهم من هم به عنوان مربی تیم، اندازه تدارکات تیم تا بلانکو که گل ‌می‌زند تا حسینی که کاپیتان تیم است و کلین‌شیت ‌می‌کند برابر است. شاید به‌خاطر ارتباطی باشد که در تمرین با بچه‌ها داریم در غیر این صورت بازیکنان استقلال با تمام مربیان تیم به همین شکل رفتار ‌می‌کنند. از نکونام گرفته تا مربیان دیگر و حتی با سایر عوامل تیم مثل تدارکات و ... همه با هم صمیمی‌هستیم. یکی از رموز موفقیت امسال استقلال همین صمیمیت است که بین بچه‌های تیم وجود دارد. با تمام و کاستی‌هایی که وجود دارد فکر ‌می‌کنم یکی از نقاط مثبت تیم یکدلی و اتحاد ماست.

 شاید به خاطر لطف خدا باشد که یک مقدار بچه‌ها به ما لطف دارند و بعد از گل زدن برای تقسیم شادی به سمت من ‌می‌آیند.

 یک مقدار که نه، زیاد! اما ما یک چیزی داریم که خیلی‌ها ندارند. آن هم همدلی و انسجام ماست که برای موفقیت استقلال با تمام وجودمان ‌می‌جنگیم.

درباره قرارداد بلانکو طی روزهای اخیر برخی مسائل حاشیه‌ای ایجاد شده است. در این مدت صحبت‌های زیادی هم درباره عملکرد بلانکو مطرح شده بود. از مهدی هاشمی نسب سوال کردیم  «با این وجود همه مسائل چقدر از این بازیکن راضی هستید؟»

پاسخ داد: این موضوع و قرارداد بلانکو در حیطه وظایف من نیست که بخواهم به آن بپردازم و درباره قراردادش صحبت کنم اما قطعا از بلانکو راضی هستیم، خیلی هم راضی هستیم. او کارهایی که کادرفنی ‌می‌خواهد را به نحو احسن در زمین انجام ‌می‌دهد.

 البته ما از تمام بازیکنان‌مان راضی هستیم. از آن کسی که یک دقیقه هم بازی نکرده تا بازیکنی که در تمام بازی‌ها فیکس بوده از همه رضایت داریم. همه به یک اندازه دارند زحمت ‌می‌کشند و تلاش ‌می‌کنند. بلانکو هم اصلا زیر فشار نبود شاید برخی این طور فکر ‌می‌کنند. اما او راحت، سرحال و در خدمت تیم است. ما هیچ بازیکنی را تحت فشار نداریم. همیشه به بازیکنان‌مان ‌می‌گوییم توقع گلزنی از کسی نداریم.

 اولویت‌هایی قبل از گل زدن داریم که این موضوع هم به مسائل فنی بر‌می‌گردد. بنابراین نه بلانکو، نه مهرداد، نه آرمان و پیمان؛ هرکدام بازی کنند اصلا توقع گلزنی از آنها نداریم. ما گزینه‌هایی داریم که از گلزنی برای ما مهم‌تر هستند. در هر صورت باید تلاش کنیم و بجنگیم و با تمام وجودمان بازی کنیم

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار