کدخبر : 6577 تاریخ انتشار :
A

جذابیت تازه دربی 103؛ دوئل ازبک‌ها

جذابیت تازه دربی 103؛ دوئل ازبک‌ها

سرخابی‌های پایتخت پس از مدت‌ها صاحب دو خارجی واقعا با کیفیت شده‌اند. مردانی از دو نسل فوتبال ازبکستان که نشانه‌ای غیرقابل انکار از پیشرفت این ورزش در آسیای مرکزی هستند.

به گزارش ورزش 360، جلال‌الدین ماشاریپوف باتجربه‌تر به استقلال رفته و اوستون اورونف جوان سر از پرسپولیس در آورده. البته که روایت‌هایی درباره های‌جک اورونوف بوسیله سرخ‌ها وجود دارد که اگر دقیق باشد، اعتباری برای درویش و اندوه بزرگی برای جماعت استقلالی خواهد بود. یک از دست‌رفتگی حسرت‌بار و هزینه‌ای هنگفت بابت دشمنی بی‌پایان مدیرعامل و سرمربی آبی‌ها .

درهرحال دو ملی‌پوش ازبک به سرعت در حال جاافتادن در ترکیب سرخابی‌ها هستند. خوب و موثر بازی می‌کنند و رد پای آنها در امتیازات اخیر هر دو تیم دیده می‌شود.

به این ترتیب شهرآورد تهران علاوه بر همه جذابیت‌ها و حساسیت‌های گذشته، این‌بار به مکانی برای هماوردی ستاره‌های آسیای میانه تبدیل خواهد شد. بازیکنانی که خیلی زود محبوب هواداران شده و بعید نیست به سیاهه کم تعداد خارجی‌های ماندگار و تأثیرگذار دربی اضافه شوند.

 

 

منبع ورزش‌مدیا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار