کدخبر : 6575 تاریخ انتشار :
A

مقایسه عمق اسکواد استقلال فرهاد مجیدی با جواد نکونام

مقایسه عمق اسکواد استقلال فرهاد مجیدی با جواد نکونام

جواد نکونام نشان داده علاقه ای به ترک عادت های خود ندارد و همیشه قرار بر این است که در کنفرانس های مطبوعاتی، استقلال تیمی معمولی باشد و با جملاتی مانند بازیکن نداریم، اعتماد به نفس بازیکنان فعلی کاهش پیدا کند...

به گزارش ورزش 360، جواد نکونام بعد از چند غیبت در کنفرانس های مطبوعاتی قبل و بعد بازی های استقلال، سکوتش را شکست و پس از پیروزی مقابل استقلال خوزستان یک کنفرانس مطبوعاتی جنجالی دیگر را رقم زد. او در بخشی از صحبت های دیروزش گفت:  هر کسی که در باشگاه و خارج باشگاه می‌گوید که تیم باید قهرمان شود، به استقلال خیانت می‌کند!

روز گذشته استقلال در هفته نوزدهم لیگ برتر موفق به شکست استقلال خوزستان شد اما مطابق انتظار، جواد نکونام بار دیگر در کنفرانس مطبوعاتی حرف های جنجالی زد. صحبت هایی که با حمایت برخی طرفداران استقلال مواجه شد اما برخی دیگر از هواداران که تعدادشان نیز کم نیست، به تکرار این رفتار از سوی سرمربی تیم شان در فضای مجازی اعتراض کردند. جواد نکونام بارها در عنوان و اقسام مصاحبه های خود تاکید کرده استقلال به اندازه دیگر تیم های مدعی بازیکن ندارد.

استقلال صدرنشین لیگ بیست و سوم است اما با این حال جواد نکونام تاکید کرده هر کسی این استقلال را مدعی قهرمانی بداند خائن است.

استقلال آخرین بار در لیگ بیست و یکم و با فرهاد مجیدی قهرمان شد و حالا شاید این مهم با جواد نکونام نیز به دست بیاید اما آیا واقعا استقلال نکونام بازیکن ندارد یا این ترکیب برای قهرمانی مناسب نیست؟

از همین روی در این یادداشت عمق اسکواد استقلال قهرمان فرهاد مجیدی را با این استقلال مقایسه می کنیم و نتیجه گیری را بر عهده مخاطبان می گذاریم.

عمق اسکواد استقلال فرهاد مجیدی

دروازه بان ها: سیدحسین حسینی و علیرضا رضایی

مدافعین: صالح حردانی، محمدحسین مرادمند (رفتن به سربازی در نیم فصل)

سیاوش یزدانی (رفتن به سربازی در نیم فصل)

عارف آقاسی (انتقال قرضی به فولاد در نیم فصل)

عارف غلامی، وریا غفوری، متین کریم زاده، رافائل سیلوا، ابوالفضل جلالی، محمد دانشگر، جعفر سلمانی

هافبک ها: روزبه چشمی، سعید مهری، مهدی مهدی پور، کوین یامگا، زبیر نیک نفس، بابک مرادی، امیرعلی صادقی، عزیزبک آمانوف، سبحان خاقانی، امیرحسین حسین زاده

آرش رضاوند (انتقال قرضی به فولاد در نیم فصل)،

مهاجمان: امین قاسمی نژاد، آرمان رمضانی، رودی ژستد، ارسلان مطهری، محمدرضا آزادی

گفتنی است در لیستی که مشاهده می کنید امین قاسمی نژاد، محمدرضا آزادی، سعید مهری، عزیزبک آمانوف، متین کریم زاده، عارف آقاسی، آرش رضاوند و ابوالفضل جلالی نقش کم یا هیچی در ترکیب استقلال مجیدی داشتند.

عمق اسکواد استقلال جواد نکونام

دروازه بان ها: سیدحسین حسینی و محمدرضا خالدآبادی

مدافعین: صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی، جعفر سلمانی، سامان تورانیان، ابوالفضل جلالی، میلاد فخرالدینی، رافائل سیلوا

هافبک ها: روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس، امید حامدی فر، محمدحسین زواری، آرش رضاوند

سعید مهری (جدا شده در نیم فصل)

کوین یامگا (مصدوم شده در نیم فصل)

مهاجمان: مهرداد محمدی، پیمان بابایی، آرمان رمضانی، گوستاوو بلانکو، جلال الدین ماشاریپوف، رضا میرزایی، امیرعلی صادقی

ارسلان مطهری (جدا شده در نیم فصل)

منبع طرفداری
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار