کدخبر : 6574 تاریخ انتشار :
A

نگرانی بزرگ پرسپولیس برای گولسیانی

نگرانی بزرگ پرسپولیس برای گولسیانی

گئورگی گولسیانی امروز هم زیر نظر فیزیوتراپ پرسپولیس تمرین می‌کند.

به گزارش ورزش 360، گئورگی بعد از بازگشت به ایران، امروز در استادیوم کاظمی حضور یافت و در حالی که مراحل درمانی خود را انجام می‌داد، امکان تمرین تیمی را نداشت.

گولسیانی زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس و فیزیوتراپ سرخپوشان مراحل آماده‌سازی خود را جدا از سایر بازیکنان انجام داد تا همچنان دور از سایر بازیکنان، نگرانی قرمزها را ادامه دهد.

این در حالی است که او فردا یک تست مهم را خواهد داشت و در صورت بهبودی به تمرینات پرسپولیس اضافه می‌شود اما در غیر این صورت احتمال غیبت او در بازی حساس با استقلال افزایش خواهد یافت.

باتوجه به محرومیت حسین کنعانی، وضعیت گئورگی گولسیانی از اهمیت مضاعفی برای پرسپولیس برخوردار است و در صورت غیبت او، احتمال علی نعمتی و فرشاد فرجی برای پرسپولیس بازی خواهند کرد.

با این حال کادر پزشکی پرسپولیس امید زیادی دارد تا گولسیانی حداکثر در روز سه شنبه به تمرینات پرسپولیس اضافه و با انجام یک جلسه تمرینی پیش از دربی، آماده بازی حساس با استقلال شود.

نکته مهم اینکه او همچنان احساس درد و کشیدگی در عضله خود دارد و این موضوع نگرانی پرسپولیس را بیشتر کرده است.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار