کدخبر : 6528 تاریخ انتشار :
A
هرکس از قهرمانی استقلال بگوید، خائن است!

بازگشت آتشین جواد نکونام به نشست‌های خبری

بازگشت آتشین جواد نکونام به نشست‌های خبری

سرمربی استقلال پس از هفته‌ها غیبت، در نشست خبری حاضر شد.

به گزارش ورزش 360، در چهارچوب دیداری از هفته نوزدهم لیگ برتر، استقلال با نتیجه ۱-۰ استقلال خوزستان را شکست داد تا به صدرنشینی خود در رقابت‌های لیگ برتر ادامه دهد. جواد نکونام، سرمربی آبی‌پوشان پایتخت که طی دیدارهای گذشته در نشست‌های خبری حاضر نشده بود، برابر خبرنگاران قرار گرفت و گفت: خیلی خوشحال هستم که در استان اهواز هستم. خاطرات شیرینی دارم و ۴ سال در اینجا روزهای خوشی داشتیم. واقعا چمن این ورزشگاه شرایط خوبی برای فوتبال بازی کردن نداشت و بازی‌های آنها را هم دیده بودیم، حدس می‌زدیم بازی مستقیم انجام دهند. 

سرمربی استقلال در خصوص عملکرد تیمش مقابل هم‌نام خوزستانی، اظهار کرد: شکل بازی آنها شکل سختی است. از توپ های بلند استفاده می‌کنند و چون بازی مستقیم داشتند، کار ما سخت شده بود. در یک ربع آخر شرایط سخت شده بود و ما هم بازیکنان قد بلندمان را به خط دفاع اضافه کردیم تا به موفقیت برسیم. در نیمه اول بازی را خوب شروع کردیم و می‌توانستیم با اختلاف دو-سه گلی خارج شویم. در نیمه دوم هر چه از بازی گذشت، با توجه به اینکه ۴ روز قبل هم در جام حذفی بازی کرده بودیم، تیم خسته بود و شرایط را برای ما سخت بود. 

وی با انتقاد از این که تیمش مدیررسانه‌ای ندارد، ادامه داد: با تعویض‌ها توانستیم بازی را کنترل کنیم و چنین شرایطی را به دست آوریم. دو نکته هم خارج از این بحث وجود دارد که باید بگویم. برای باشگاه بزرگ استقلال زشت است که کسی کنار من نیست و مدیر رسانه‌ای نداریم. امیدوار هستم مشکلات حل شود. 

جواد نکونام با اشاره وضعیت خاص این تیم گفت: صحبت من فقط با هواداران است. چند هفته بود که صحبت نکرده بودم و حالا می‌خواهم صحبت کنم تا شرایط را بگویم. اول فصل اگر هواداران خاطرشان باشد گفتم حواستان باشد کسی کلاه سر ما نگذارد. هر کسی که در باشگاه و خارج باشگاه می‌گوید که تیم باید قهرمان شود، به استقلال خیانت می‌کند. ما چه تیمی هستیم که رقیبمان چه پرسپولیس، چه سپاهان و چه تراکتور و حتی همین استقلال خوزستان هفت تا بازیکن جذب کرده. ما اندازه کدامیک از این تیم‌ها هستیم که مدعی قهرمان باشیم؟ 

سرمربی آبی‌پوشان پایتخت افزود: تلاشم را می‌کنم. پارسال تیم استقلال متاسفانه علی رغم شایستگی قهرمان نشد. با ۲۰ بازیکن بزرگسال، ۳ بازیکن زیر ۲۵ سال و ۷ بازیکن زیر ۲۳ سال این اتفاق رخ نداد. روی ما فشار نیاورید.الکی فشار نیاورید؛ ما تلاش می‌کنیم هر بازی بهترین امتیاز را بیاوریم. پارسال آن تیم با آن بازیکنان در سن‌های مختلف سوم شد؛ الان چه اتفاق افتاده است؟

او با اشاره به این که در استقلال تنهاست، تصریح کرد: الان باید به فرودگاه برویم اما فقط من و مدیر تیم هستیم. یک نفر یار نداریم. ما تنهای تنها هستیم. هر تیمی را می‌بینیم ۵ نفر کنار تیم هستند. آقایان هوادار من خیلی تنها هستم! من به عنوان هوادار استقلال آمدم، به عنوان کسی که برای این تیم اشک ریختم و برای این تیم حرص خوردم. من تنها هستم و می‌گویم تنها هستم. از من توقع نداشته باشید. بازی بعد من ۴ بازیکنم را بیرون گذاشتم و دیدیم تیم فرقی نکرد. آرمین سهرابیان مریض بود اما مجبور شدم او را بازی بدهم؛ من خیلی تنها هستم. هر کاری کردم ولی نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی بیفتد. 

جواد نکونام در پاسخ به این سوال که چه موضعی در مورد بیانیه باشگاه استقلال دارد، گفت: من از هیچ چیزی خبر ندارم. بیانیه می‌دهند که ما باید قهرمان شویم من این حمایت را نمی‌خواهم. ما در نیم فصل اول یک باخت آن هم به خاطر ناداوری برابر سپاهان داشتیم اما اکنون چه بازیکنی برای من گرفتند؟ امسال هر کاری که فکر کنید با تیم ما کردند و نمی‌دانم چه اتفاقی قرار است برای آن رقم بخورد. بازیکنان ما زحمت می‌کشند اما با وجود این که تیم صدر جدول است مشکلات ما پابرجاست. ما خیلی مشکل داریم و باید دو یار جدید می‌گرفتیم که این کار را انجام ندادیم و ببینید چه اتفاقی افتاده است. بعد از ششمین برد، باشگاه از من حمایت کرد و دست آن‌ها درد نکند. من به خاطر هواداران و شرایطی که امسال داریم تلاش‌مان را می‌کنیم تا قهرمان شویم اما باید کسی کنارمان باشد؟ ما کسی را نداریم. 

منبع طرفداری
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار