کدخبر : 6473 تاریخ انتشار :
A

روز و ساعت بازی فولاد - پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر

روز و ساعت بازی فولاد - پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر

پرسپولیس در جام حذفی با یک برد پرگل به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد و فردا مقابل فولاد خوزستان متحول شده قرار می گیرد.

به گزارش ورزش 360، پرسپولیس در جام حذفی با یک برد پرگل به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد و فردا مقابل فولاد خوزستان متحول شده قرار می گیرد. فولادی که دو سرمربی عوض کرده چون نه علیرضا منصوریان و نه ایگناسیو اسپانیایی کمکی به این تیم نکردند ولی احمد آل نعمه نتایج قابل قبولی با این تیم گرفت  و  دربی خوزستان را از نفت برد و ملوان را در اهواز متوقف کرد. آل نعمه حالا در حساس ترین مسابقه عمرش به عنوان یک مربی جوان مقابل پرسپولیس قهرمان فصل قبل قرار می گیرد. خوش بین ترین هوادار فولاد هم انتظار ندارند این تیم مقابل پرسپولیس برنده شود اما در فوتبال برد هیچ تیمی تضمین نشده.

محمدحسین کنعانی زادگان، سروش رفیعی و سعید صادقی ۳ بازیکن سه اخطاره سرخپوشان هستند که در صورت دریافت کارت زرد از حضور در دربی 103 محروم خواهند شد.هر سه بازیکن اصلی پرسپولیس فردا در صورت حضور در میدان محتاط خواهند بود.

از سویی دیگر  گولیسانی مدافع گرجستانی سرخپوشان هم به دلیل مصدومیت فردا احتمالا غایب خواهد بود تا شاید گولیسانی به دربی برسد.

پرسپولیس در صورت برد در این بازی خانگی فاصله سه امتیازی خود را با استقلال صدرنشین حفظ خواهد کرد و در رده دوم باقی می ماند تا دربی هیجان انگیزتر و حساس تر شود.

فولاد خوزستان 19 امتیازی است و در رده یازدهم جدول لیگ ایستاده و نتیجه این بازی شاید یک پله این تیم را بالا وپایین کند .فولاد به نوعی گربه سیاه پرسپولیس است و از سال 1400 به این طرف دو برد مقابل پرسپولیس داشته و پرسپولیس هم فقط دو بار این تیم را شکست داده و یک بازی مساوی شده است.

فولاد تا دلتان بخواهد بازیکن پرسپولیسی دارد ساسان انصاری، علی شجاعی، وحید حیدریه، احسان پهلوان پرسپولیسی های سابق فولاد هستند که به خوبی با شرایط تیم های بزرگ آشنا هستند. اوسمار می خواهد با یک برد خانگی به دربی 103 برسد تا تیمش روزهای آرامی را تا چهارشنبه 23 اسفند سپری کند.

جمعه 18 اسفند | ساعت 17:30ورزشگاه آزادی تهران

منبع فارس
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار