کدخبر : 6437 تاریخ انتشار :
A

اسپانسر استقلال یک موبایل هم وارده نکرده!

اسپانسر استقلال یک موبایل هم وارده نکرده!

مهدی اسدی، رئیس انجمن واردکنندگان موبایل و تبلت ایران در رابطه با اسپانسر باشگاه استقلال صحبت کرد.

به گزارش ورزش 360، مهدی اسدی، رئیس انجمن واردکنندگان موبایل و تبلت ایران در رابطه با اسپانسر باشگاه استقلال که فروشنده موبایل است و حواشی پیش آمده گفت: اسپانسر باشگاه استقلال واردکننده حتی یک موبایل هم نیست و مانند کوروش کمپانی همه تلفن‌ها را از فروشندگان موبایل داخلی تهیه و به مردم عرضه می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته با باشگاه استقلال برای جلوگیری از تکرار ماجرای کوروش کمپانی و متضرر نشدن مردم و جامعه اظهار کرد:

تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم تا جلوی تکرار ماجرای کوروش کمپانی گرفته شود و هفته آینده جلسه‌ای میان تیم حقوقی انجمن با وکلای باشگاه استقلال در رابطه با اسپانسر آنها داریم، اما گویا باشگاه استقلال حدود ۸۰ درصد از هزینه‌ قرارداد خود را از اسپانسر خود گرفته و معتقد است نمی‌تواند قرارداد را فسخ کند.

مهدی اسدی در پایان گفت:

پیرو نامه‌ای که به دستگاه‌های قضایی و نظارتی ارسال شد، موفق شدیم جلوی اینماد اسپانسر باشگاه استقلال را بگیرم و در حال حاضر اینماد آن مسدود است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار