کدخبر : 6415 تاریخ انتشار :
A

غیبت دو بازیکن فولاد در بازی با پرسپولیس

غیبت دو بازیکن فولاد در بازی با پرسپولیس

سرپرست تیم فولاد گفت: تیم‌ها به نوعی به داوری معترض هستند و ان‌شاءالله در بازی روز جمعه با پرسپولیس شاهد قضاوت خوب و سالمی از سوی تیم داوری باشیم.

به گزارش ورزش 360، اسماعیل حاجی زاده، درباره شرایط فولاد خوزستان پیش از دیدار با پرسپولیس اظهار کرد: برای این دیدار مهم سینا مریدی و سینا شاه عباسی مصدوم هستند و غایب خواهند بود. خوشبختانه در این هفته با اضافه شدن بازیکنان جدید شرایط بسیار خوبی پیدا کرده‌ایم. شکل تیم خیلی بهتر شده و احمد آل نعمه هم به عنوان سرمربی کارش را با جدیت جلو می‌برد. در خارج از خانه صنعت نفت را شکست دادیم و در خانه هم برابر تیم خوب ملوان مساوی کردیم. ان‌شاءالله می‌رویم که یک بازی خیلی خوب با تیم آماده پرسپولیس داشته باشیم.

سرپرست تیم فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به حمایت‌هایی که از روی سکو‌ها از آل نعمه می‌شود آینده درخشانی در مربیگری برای او رقم می‌خورد. بدون شک بازی سختی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی داریم، پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های فوتبال ایران است ولی ما هم فولاد خوزستان هستیم و به تهران می‌آییم تا با دست پر به اهواز بازگردیم.  

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه تا زمانی که VAR وارد فوتبال ایران نشود مشکل داریم؛ گفت: اگر دقت کنیم که تیم‌ها به نوعی به داوری معترض هستند. ان‌شاءالله در بازی روز جمعه با پرسپولیس شاهد قضاوت خوب و سالمی از سوی تیم داوری باشیم.  

 

 

منبع آنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار