کدخبر : 6316 تاریخ انتشار :
A

تصمیم شجاعانه مورایس در دیدار با شمس‌آذر

تصمیم شجاعانه مورایس در دیدار با شمس‌آذر

مورایس مانند اولین دیدار جام حذفی سال گذشته از نیما میرزازاد در چارچوب دروازه استفاده کرده است.

به گزارش ورزش 360، با وجود اینکه سپاهانی‌ها شرایط بسیار سختی را تجربه می‌کنند، مورایس توجهی به فشارها و هجمه‌ها ندارد و به مانند سال گذشته که تیمش در وضعیت بسیار خوبی قرار داشت و مقابل سایپا در اولین بازی جام حذفی از نیما میرزازاد استفاده کرد، باز هم این تصمیم را تکرار کرده و سنگربان مطمئن و ملی پوش خود را روی نیمکت قرار داده است.

شمس آذر یکی از منسجم‌ترین تیم‌های لیگ برتر در نیم فصل اول بود که موفق به شکست طلایی پوشان اصفهانی در آخرین بازی نیم فصل هم شد. با این وجود مورایس در روزی که 5 بازیکن تیمش را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار ندارد، پای اصول خود مانده و یکی دیگر از ستاره‌های تیمش را نیمکت نشین کرده تا با این تصمیم پیامی به بازیکنان تیمش مخابره کند که همگی آنها در تفکرات او جایگاه ویژه‌ای دارند و حواسش به آنها هست.

نیما میرزازاد که در اقدام جالب توجه مورایس در اولین بازی جام حذفی در چارچوب دروازه به جای پیام نیازمند قرار گرفته بود، در میکسدزون خبری اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: در این بازی محکوم به برد بودیم. باید بازی را می‌بردیم. قهرمانی در این جام برای سپاهان خیلی مهم است. بازی را خوب شروع کردیم، طبق برنامه پیش رفتیم و خدا را شکر به گل هم رسیدیم.

او درباره حضور خودش ادامه داد: به هرحال تصمیم کادر فنی بود که در این مرحله به من فرصت برسد. ممنوم که به من اعتماد کردند.

میرزازاد درباره ثبت کلین‌شیت پس از چند شکست متوالی گفت: ما از دو سه روز قبل واقعا با هم همدل شده بودیم که شرایط بهتری را رقم بزنیم. خدا را شکر این اتفاق افتاد. کلین‌شیت مهم نیست. مهم بردن تیم است. در مقابل وقتی گل نمی‌خوریم اعتماد به نفس تیم بالاتر می‌رود. خدا را شاکرم که هم کلین‌شیت کردیم و هم بردیم.

سنگربان سپاهان درباره حضور هواداران در هوای سرد اصفهان هم صحبت کرد و گفت: واقعا فکر نمی‌کردم در این هوای سرد این همه هوادار بیاید. من خودم فضا را تصور می‌کردم. واقعا دمشان گرم. امیدوارم بازی به بازی کنارمان باشند و حمایتشان را در ورزشگاه داشته باشیم تا اتفاقات خوبی رقم بزنیم.

او درباره تمدید قرارداد مورایس هم گفت: به هر حال من بازیکن باشگاه هستم. این وظیفه من نیست. امیدوارم هر تصمیمی باشگاه می‌گیرد، به نفع سپاهان باشد و اتفاقات خوبی را رقم بزند.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار