کدخبر : 6293 تاریخ انتشار :
A

نگاهی به دیدار پرسپولیس - نفت‌وگاز گچساران

نگاهی به دیدار پرسپولیس - نفت‌وگاز گچساران

پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی اولین بازی خود در جام حذفی را انجام خواهد داد.

به گزارش ورزش 360، مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی روز دوشنبه چهاردهم اسفند با برگزاری 3 بازی به پایان می‌رسد، در یکی از این 3 دیدار، پرسپولیس، قهرمان دوره قبل به مصاف نفت‌وگاز گچساران می‌رود. این بازی از ساعت 20 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. کیوان علی‌محمدی که تاکنون سابقه قضاوت در لیگ برتر را ندارد، این مسابقه را سوت خواهد زد.

ادامه روند خوب در جام حذفی

این بازی چهارمین دیداری است که اوسمار ویرا به روی نیمکت پرسپولیس می‌نشیند و نخستین بازی است که این سرمربی برزیلی در خانه در حضور هواداران پرسپولیس را هدایت می‌کند. پرسپولیس در 6 فصل قبلی جام حذفی به جمع 16 تیم پایانی جام حذفی راه یافته و در مجموع در 35 حضور خود در این مسابقات تنها در 3 دوره به این مرحله صعود نکرده است. پرسپولیس در 2 بازی قبلی خود در لیگ به پیروزی رسیده و می‌خواهد فرم خوب خود را تا دربی حفظ کند.

پرسپولیس در 10 بار آخری که در جام حذفی با تیم غیر لیگ برتری دیدار داشته، 8 بار در جریان بازی به پیروزی رسیده و 2 بازی به ضربات پنالتی کشیده که یک‌بار به پیروزی رسیده و یک مرتبه حذف شده است. بهترین عملکرد نفت‌وگاز گچساران در تاریخ جام‌حذفی در فصل 96-1395 ثبت شد که این تیم به عنوان شگفتی‌ساز مسابقات تا مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

به یاد گل تاریخی پیروز

نفت‌وگاز گچساران در لیگ یک، در رده ششم حضور دارد. این تیم فصل گذشته از لیگ 2 به لیگ یک صعود کرد. این تیم در 5 بازی قبلی خود در لیگ یک به 2 پیروزی، 2 تساوی و یک شکست دست یافته است. نفت‌وگاز با انصراف تیم آورین خوی به این مرحله رسیده است. 

در ترکیب نفت‌وگاز گچساران بازیکن چندان سرشناسی دیده نمی‌شود ولی سرمربی این تیم چهره کاملاً شناخته شده‌ای است. پیروز قربانی به عنوان بازیکن یکی از سرشناس‌ترین مدافعان تاریخ لیگ برتر به شمار می‌آید و برای اولین‌بار به عنوان سرمربی برابر پرسپولیس قرار می‌گیرد. این بازیکن در دوران بازیگری خود، برابر پرسپولیس به 6 پیروزی، 10 تساوی و 5 شکست دست یافته است. قربانی یکی از حساس‌ترین گل‌های تاریخ دربی را وارد دروازه پرسپولیس کرد.

منبع فوتبال 360
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار