کدخبر : 6263 تاریخ انتشار :
A

شوک درویش به پرسپولیس: شرایط مالی باشگاه خوب نیست

شوک درویش به پرسپولیس: شرایط مالی باشگاه خوب نیست

پرسپولیس امروز در اولین بازی خود در جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم نفت و گاز گچساران خواهد رفت.

به گزارش ورزش 360، پرسپولیس امروز در اولین بازی خود در جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم نفت و گاز گچساران خواهد رفت. تیمی که هدایت آن را پیروز قربانی برعهده دارد و در حال حاضر با 32 امتیاز در رده ششم جدول رقابت‌های لیگ آزادگان قرار دارد. این تیم با فاصله زیادی که با دو تیم بالای جدول لیگ یک دارد (چادرملو 48 امتیاز و خیبر 46 امتیاز) شانس کمی برای صعود به لیگ برتر دارد اما با ‌انگیزه و آمادگی خوبی به مصاف شاگردان اوسمار خواهد آمد. شاگردان قربانی از جمله تیم‌های همیشه غیرمنتظره لیگ یک هستند از این جهت که در برخی بازی‌ها عالی ظاهر می‌شوند و در یکسری از مسابقات هم با افت عجیبی مواجه هستند. به‌طور مثال نفتی‌ها در شش بازی قبل خود در لیگ یک دو برد، دو مساوی و دو باخت داشتند و از این لحاظ تیم چندان با ثباتی به حساب نمی‌آیند. اما چنانچه میهمان پرسپولیس امشب در فرم خوبش باشد قطعا سرخپوشان شب سختی را پیش‌رو خواهند داشت؛ هرچند برعکس این اتفاق هم می‌تواند رخ دهد.

گولسیانی تنها غایب سرخپوشان

پرسپولیس برای بازی امروز به‌طور قطع گولسیانی را در اختیار نخواهد داشت. از این جهت که مصدومیت او کشیدگی است و فعلا باید از تمرینات سخت دوری کند. با شرایطی که او دارد احتمال اینکه در مقابل فولاد هم بازی نکند زیاد است از این جهت که کوچک‌ترین فشار می‌تواند باعث تشدید مصدومیتش شود. همان‌طور که قبلا هم اشاره داشتیم گولسیانی احتمالا از حالا به فکر آماده شدن برای دربی 103 خواهد بود. در غیاب گولسیانی پنالتی‌زن سرخپوشان طبیعتا مهدی ترابی خواهد بود. البته اگر محمدحسین کنعانی‌زادگان به مانند دیدار با ذوب‌آهن به‌یکباره هوس پنالتی زدن نکند.

عبدالکریم آماده دربی خواهد شد

یکی از بازیکنان باکیفیتی که پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی به لیست تیمش اضافه کرد، عبدالکریم حسن بود. بازیکنی که در بازی با ذوب‌آهن برای دقایقی به میدان آمد اما نشان داد هنوز در فرم ایده‌آل خود نیست. درمورد این بازیکن یکی از مربیان پرسپولیس اعتقاد داشت که او به‌خاطر اینکه مدتی را به میدان نرفته از شرایط مسابقه به دور است و در کورس‌ها کمی جا می‌ماند از این لحاظ باید بیشتر تمرین و بازی کند تا به شرایط ایده‌آلش برگردد. با توجه به اینکه علی نعمتی به دلیل مصدومیت شدیدی که در بازی با ذوب‌آهن داشت در شرایط ایده‌آل نیست، امروز بهترین فرصت برای عبدالکریم است که در ترکیب قرار گرفته و برای بازی با فولاد آماده شود. مهم‌تر از آن پرسپولیس دربی را هم پیش‌رو دارد و قاعدتا عبدالکریم فقط با بازی کردن بیشتر است که به شرایط ایده‌آل برمی‌گردد. ناگفته نماند که اوسمار از عملکرد نعمتی هم رضایت کامل دارد و چه بسا تصمیم بگیرد او در بازی امروز به‌عنوان مدافع میانی به جای گولسیانی مصدوم به میدان برود. پرسپولیس در این پست فرشاد فرجی را هم در اختیار دارد که در بازی‌های آخر نیم‌فصل اول عملکرد خوبی در ترکیب ثابت تیمش داشت.

صحبت‌های ناامید‌کننده درویش

وحید امیری و مهدی ترابی بعد از بازی پرسپولیس با ذوب‌آهن در اصفهان به نمایندگی از همبازیان خود در مصاحبه‌ای از وضعیت مالی بد تیم‌شان انتقاد کردند و محترمانه از رضا درویش خواستند که با حضور در محل تمرین به مشکلات بازیکنان حداقل گوش دهد. اتفاقی که درنهایت روز شنبه رخ داد و درویش با حضور در رختکن ورزشگاه شهید کاظمی صحبت‌هایی را با سرخپوشان داشت. در این مورد باخبر شدیم که صحبت‌های درویش موج ناامیدی را در بین بازیکنان پرسپولیس ایجاد کرده است. از این جهت که درویش از مشکلات مالی زیاد باشگاهش صحبت کرده و مدعی شده که به‌سختی توانسته شرایط را برای پرداخت پنج درصد دیگر از قرارداد اعضای تیم را فراهم کند و از آنها خواسته بابت این مساله خدا را شکر کنند.

این شکل صحبت کردن درویش اصلا به مذاق بازیکنان خوش نیامده تا حدی که آنها گلایه کرده‌اند که چرا باید با منت حق و حقوق عقب‌افتاده خود را دریافت کنند. مساله دیگری که بازیکنان پرسپولیس در جلسه روز شنبه به درویش گفته‌اند این بوده که اگر قرار باشد باشگاه هر یکی دو ماه یک بار پنج درصد قرارداد‌ها را پرداخت کند آنها تا پایان فصل نهایتا 60 درصد قراردادشان را دریافت خواهند کرد و این در شرایطی است که هنوز 50 درصد پاداش‌های دو قهرمانی فصل پیش خود را هم نگرفته‌اند. در هر صورت اگرچه قرار شده باشگاه پرسپولیس امروز صبح پنج درصد از قرارداد اعضای تیمش را پرداخت کند و دریافتی آنها را به 40 درصد برساند اما بازیکنان اصلا از این شکل پرداختی رضایت ندارند و فقط به‌خاطر هواداران و شرایط حساس تیم‌شان (رقابت نزدیک با مدعیان در کورس قهرمانی) اعتصاب نمی‌کنند.

در تمرین روز گذشته پرسپولیس (فردای جلسه با درویش) سرخپوشان همچنان درمورد وضعیت مالی بد باشگاه‌شان صحبت کرده و سخت نگران مطالبات خود از باشگاه بودند. هرچند در این مورد وحید امیری و دیگر کاپیتان‌های تیم سعی کرده و می‌کنند که جو تیم‌شان را آرام کرده و همبازیان خود را به آینده امیدوار کنند اگرچه خود آنها نیز گلایه‌های زیادی از مدیریت باشگاه خود دارند و اعتقادشان این است اگر باشگاه‌شان مشکلات مالی زیادی دارد پس چرا آقایان نمی‌روند تا یک مدیر جدید آمده و درآمدزایی کند.

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار