کدخبر : 6214 تاریخ انتشار :
A

ستاره‌ای خاموش‌شده استقلال؛ یک تیم امیدوار به احیای او

ستاره‌ای خاموش‌شده استقلال؛ یک تیم امیدوار به احیای او

وینگر خوش‌تکنیک و سرعتی استقلال کاملاً از روزهای اوج خود فاصله گرفته و این مسئله برای هواداران آبی‌پوش نگران‌کننده است.

به گزارش ورزش 360، استقلالی‌ها در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه به دنبال رعایت سقف بودجه بودند و همین مسئله باعث شد تا از فهرست ستاره‌های موردپسند جواد نکونام، آرمین سهرابیان و مهرداد محمدی جذب شوند. سهرابیان توانسته در هفته‌های گذشته در ترکیب اصلی استقلال جایگاه خود را تثبیت کند و نمایش‌های درخشانی را هم از خود به جای گذاشته اما شرایط برای مهرداد محمدی که در قامت یک لژیونر به استقلال پیوست و یکی از سهمیه‌های خارجی این تیم را پر کرد، متفاوت پیش رفته است.

محمدی با توجه به اینکه دیرتر نسبت به سایر بازیکنان به فهرست استقلال اضافه شد، در 3 بازی ابتدایی فصل مقابل صنعت‌نفت آبادان، ملوان بندرانزلی و سپاهان اصفهان، در قامت یار ذخیره کار خود را دنبال کرد و بیش از 100 دقیقه چشم‌انتظار ثبت گل اول خود بود که سرانجام در نخستین حضورش در ترکیب اولیه آبی‌پوشان پایتخت، او توانست گل پیروزی‌بخش تیمِ نکونام را برابر استقلال خوزستان در هفته چهارم به‌ثمر برساند. ستاره 30 ساله آبی‌ها بعد از گلزنی برابر استقلال خوزستان، به یکی از مهره‌های ثابت ترکیب استقلال تبدیل شد و در پستی متفاوت در قامت مهاجم سایه در ترکیب آبی‌ها فرصت بازی به‌دست آورد.

شروعی رویایی‌تر از حد انتظار!

مهرداد محمدی بعد از گلزنی مقابل استقلال خوزستان، در نبرد با مس رفسنجان هم روی گل برتری تیمش تاثیرگذار بود و در حالی مدافع حریف دروازه خودی را باز کرد که توپ ارسالی از سوی محمدی بود. اوج درخشش ستاره 30 ساله استقلال در نبرد با هوادار تهران بود که مهرداد محمدی توانست نقش اصلی را در مسیر کامبک آبی‌ها مقابل هوادار ایفا کند و 2 گل از 3 گل تیمش را وارد دروازه بنفش‌پوشان تهرانی کرد و ضربه پنالتی دیگر گل تیمش را هم به‌دست آورد تا در فاصله 3 هفته، روی 5 گل استقلال تاثیرگذار باشد و در مسیر ثبت 3 برد پیاپی در کارنامه آبی‌پوشان پایتخت نقش‌آفرینی کند.

نکونام از اعتمادش به مهرداد پشیمان شد!

ستاره آبی‌ها بعد از نبرد با هوادار، در سراشیبی قرار گرفت و از روزهای اوجش دور شد؛ به‌طوری‌که او در 6 بازی پیاپی مقابل آلومینیوم اراک، شمس‌آذر قزوین، تراکتور تبریز، ذوب‌آهن اصفهان، فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران، با وجود حضور در ترکیب اصلی نتوانست روی گل‌های تیمش نقش‌آفرین باشد و 6 بازی پیاپی را بدون اثرگذاری روی گل‌های استقلال به پایان رساند. جواد نکونام با توجه به عملکرد مهرداد محمدی، او را برای دیدار با نساجی مازندران نیمکت‌نشین کرد اما حضور یک‌نیمه‌ای او در زمین مسابقه برای اوج‌گیری دوباره کافی بود.

جرقه‌زنی به سبک محمدی

محمدی در جریان برتری 4گله آبی‌پوشان پایتخت هم روی گل‌به‌خودی بازیکن حریف تاثیرگذار بود و هم اینکه توانست خود در قامت گل‌ساز بدرخشد و اولین پاس گل رسمی خود در لباس استقلال را به‌ثبت رساند. این نمایش درخشان باعث شد تا هواداران استقلال نسبت به باگشت مهرداد محمدی به فرم ایده‌آل امیدوار شوند اما بازخوانی آمار و ارقام نشان می‌دهد که دوئل با نساجی، مانند یک جرقه برای محمدی بوده و او بعد از این مسابقه، در نبرد با پیکان تهران، صنعت‌نفت آبادان، ملوان بندرانزلی و سپاهان اصفهان ناکام در گلزنی و گل‌سازی بود و جایگاه خود در ترکیب اصلی را هم از دست داد!

مهرداد در رفسنجان به روزهای اوج بر می‌گردد؟

مهرداد محمدی که حالا با جذب جلال‌الدین ماشاریپوف، به مهره‌ای نیمکت‌نشین تبدیل شده و جواد نکونام از او به عنوان یار جانشین استفاده می‌کند، به دنبال آن است تا بتواند جبران‌مافات کند و به ترکیب اصلی بازگردد. استقلال فردا (دوشنبه) در جام حذفی فوتبال ایران باید به مصاف مس در رفسنجان برود که با توجه به فشردگی برنامه بازی‌ها، احتمال حضور محمدی در ترکیب اولیه آبی‌ها حضور دارد و باید دید او بازهم مقابل مس در لباس استقلال می‌تواند بدرخشد یا روزهای رو به افول این ستاره 30 ساله ادامه خواهد داشت. بدون‌شک در آستانه داربی پایتخت، بازگشت مهرداد محمدی به فرم ایده‌آل و زوج‌سازی موفق او با جلال‌الدین ماشاریپوف می‌تواند سیمای خط حمله استقلال را بیش از پیش مخوف کند.

منبع فوتبال 360،
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار